Moerk Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Nå venter vi bare på skreien Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Når mitt bilde heller mot venstre så heller ditt litt mot høyre? Blir likevekt da kanskje? Jeg velger meg V1, den er mest behagelig for meg. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Du likte best V1 som er mest lik originalen. Jeg oppdaget faktisk at bildene mine var høyrevridde - men først etter at jeg hadde lagt inn kommentar til ditt bilde hvor kirken trolig luter litt mot venstre. Jeg giddet ikke å gjøre noe med dette i natt. Det var forøvrig fint å få din tilbakemelding på dette. Har nå lagt inn en opprettet kopi av V1 i bytte for tidligere versjon 3. Håper denne duger. Mvh. Oddvar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Du likte best V1 som er mest lik originalen. Jeg oppdaget faktisk at bildene mine var høyrevridde - men først etter at jeg hadde lagt inn kommentar til ditt bilde hvor kirken trolig luter litt mot venstre. Jeg giddet ikke å gjøre noe med dette i natt. Det var forøvrig fint å få din tilbakemelding på dette. Har nå lagt inn en opprettet kopi av V1 i bytte for tidligere versjon 3. Håper denne duger. Mvh. Oddvar Ja, den duger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg