Kaizoku_Puffball Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Hei! Litt usikker på om dette er riktige stedet for å poste en utlysning om en eller annen ledig stilling, men jeg prøver! Jeg er en ung mann på snart 25 år som ser etter arbeid i eller i nærheten av Gjøvik. Jeg har fagbrevet innen IKT-Servicefaget samt. generell studiekompetanse. Har tidligere hatt stillingene: assistent ved eldrehjem, webutvikling, pakkerimedarbeider og produksjonsmedarbeider.Mine nøkkelkvalifikasjoner: MS Office Adobe Windows God fysisk form og liker fysisk arbeid Serviceinnstillt og liker å hjelpe andre Hardtarbeidende, pliktoppfyllende og presis Dersom noen vet om noe eller har noe dem ønsker å tilby, så ikke nøl med å ta kontakt på PM eller på e-post: [email protected]Takk for alle eventuelle svar! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 tror ikke det er så mange arbeidsgivere som leter etter ansatte her , jeg anbefaler linkedin , og å registrere deg hos vikarbyrå som manpower . finn.no har mye av de utlyste stillingen i norge , http://www.jucan.no/ har å mange stillinger som ikke er på finn.no , anbefaler å og se på nav.no sine ledige stillinger. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Legg heller ut en CV på FINN. Har blitt kontaktet av mange arbeidsgivere på den måten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå