Enlightened Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Hei! Jeg har en iphone 5s, som jeg i grunn har vært fornøyd med i 3,5 år nå. Jeg sitter og ruger på tre valg: 1. Oppgradere nå til Iphone 7 2. Kjøpe iphone SE og vente på iphone 8 3. La være å kjøpe noe og vente på iphone 8 Hva ville dere gjort? Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Vent på iPhone 8 =) 1 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 19. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2017 Vent på iPhone 8 =) Var den jeg tenkte mest på ja, er vel kanskje lurest egentlig ^^, Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Svaret avhenger av hvor mye penger du har å bruke på telefon. Selv har jeg ikke sett poenget med å oppgradere min iPhone 6, da prisen for 7 ikke er verdt forskjellen på 6 og 7 i mine øyne. Valg 4; kjøpe en brukt iPhone 6/6s for å se om du liker størrelsen før du kjøper telefon til mange tusen som du kanskje ikke blir fornøyd med. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 2. Kjøpe iphone SE iPhone 5s og SE er vel "samme" telefon, så skjønner iallefall ikke den planen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 iPhone 5s og SE er vel "samme" telefon, så skjønner iallefall ikke den planen. Bortsett fra at 5S og SE har samme størrelse, er SE omtrent samme som 6S. Bortsett fra at den mangler 3D-touch, har dårligere kamera og den gamle fingerprintsensoren (som er rask nok). Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 iPhone 5s og SE er vel "samme" telefon, så skjønner iallefall ikke den planen. Bortsett fra at 5S og SE har samme størrelse, er SE omtrent samme som 6S. Bortsett fra at den mangler 3D-touch, har dårligere kamera og den gamle fingerprintsensoren (som er rask nok). Greit, ikke helt samme da. Men blir litt som å kjøpe en ny bil som er helt lik den gamle, bare litt større motor og bedre seter. Ganske kjedelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Kanskje kjedelig, men hvis man er fornøyd med den gamle (mo)bilen, og behovet er dekket med en nyere og bedre utgave av samme, er det ikke noe dårlig valg. Spesielt dersom h*n synes at 6S og nyere er for stor. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 21. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2017 Har ikke gjort meg opp noe mening på om 6 er for stor. Men jeg tror jeg venter på iphone 8, mtp at jeg fremdeles er fornøyd med 5S Takk for innspill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå