midand Skrevet 19. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) Hei! Jeg sliter med at Airdrop fungerer kun ved å sende filer fra Mac til iPhone, men ikke motsatt. Derfor er jeg på utkikk etter en enkel og grei måte der jeg kan overføre filer fra iPhone til Mac uten mye styr. Det går for tregt med feks Dropbox. Endret 19. februar 2017 av midand Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 19. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2017 Er det ikke bare å pare iPhone og Mac med Bluetooth? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 27. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2017 Hva med kabel? Image capture.app funker strålende, etter min mening. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2017 Jeg sender filer begge veier uten problemer...? Geir Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. februar 2017 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2017 bruk iCloud så dukker alt automatik opp på maskinen din via Photos appen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå