Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Bergstaden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Fint bilde av bergstaden. Har dessverre aldri vært der selv. Personlig synes jeg bildet heller litt, men synsinga mi kan jo være preget av at det er midt på natta og at jeg egentlig er moden for horisontalen. God natt. Mvh.Oddvar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Fint bilde av bergstaden. Har dessverre aldri vært der selv. Personlig synes jeg bildet heller litt, men synsinga mi kan jo være preget av at det er midt på natta og at jeg egentlig er moden for horisontalen. God natt. Mvh.Oddvar Jeg er enig i at det på en måte heller litt til venstre, men jeg finner ikke helt utav det. Det er ikke det beste bildet fra Røros akkurat, men tenkte det var gøy med en litt annen vinkling på byen. Det er veldig spesielt på Røros under martnan, du får ta en tur. Tror martnan begynner i morgen og varer til lørdag. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Ser hyggeligt ud..men endnu mere hyggeligt hvis det snert var ved at være Jul...:-) men nu er det jo forår..fint billede Hilsen Sus 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Er i byen, og i morgen braker det løs. Et "herrans liv" blir det under martnan. Røros kirke er fotogen fra nærmest alle kanter, her fra en mer sjelden vinkel. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Forbanna synd det bare går gamle tog som ikke tar rullestol dit så jeg får nøye meg med bilder fra andre. Greit utsnitt og komp dette. Fin å se fra litt annen vinkel enn det mest vanlige også. Roar 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Fint vinkel synes jeg også, kanskje som dere sier heller litt til venstre men jeg er ikke så sikkert fordi horisonten ser ganske rett . :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Ser hyggeligt ud..men endnu mere hyggeligt hvis det snert var ved at være Jul...:-) men nu er det jo forår..fint billede Hilsen Sus Det er vel strengt tatt vinter enda, sånn rent kalendermessig i alle fall. Bildet er tatt på denne tiden i fjor. Takk for kommentar Suss! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Er i byen, og i morgen braker det løs. Et "herrans liv" blir det under martnan. Røros kirke er fotogen fra nærmest alle kanter, her fra en mer sjelden vinkel. Mvh Ragnar Ofte litt utfordrende å ta bilder av motiv som blir fotografert ihjel. En må prøve å finne et litt annet ståsted. Kos deg på martnan Ragnar! Er det snø og kaldt? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Forbanna synd det bare går gamle tog som ikke tar rullestol dit så jeg får nøye meg med bilder fra andre. Greit utsnitt og komp dette. Fin å se fra litt annen vinkel enn det mest vanlige også. Roar Ja, det er synd du ikke kan komme deg dit. Spesiell stemning under martnan. Artig å ta bilder av kjente motiver fra en litt annen vinkel. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Fint vinkel synes jeg også, kanskje som dere sier heller litt til venstre men jeg er ikke så sikkert fordi horisonten ser ganske rett . :-) Takk for fin tilbakemelding Jimmy Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Er i byen, og i morgen braker det løs. Et "herrans liv" blir det under martnan. Røros kirke er fotogen fra nærmest alle kanter, her fra en mer sjelden vinkel. Mvh Ragnar Ofte litt utfordrende å ta bilder av motiv som blir fotografert ihjel. En må prøve å finne et litt annet ståsted. Kos deg på martnan Ragnar! Er det snø og kaldt? Her er det ca - 6 g og oppholdsvær i øyeblikket, men det er meldt snø utover dagen, men det legger neppe noen demping på stemningen vil jeg tro. Høytidelig åpning kl 1200. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg