bensinkanna Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 for ikke lenge siden kjøpte jeg et powercolore radeon9800 pro , med dette fulgte det nyeste tomb raider spillet, men da jeg skulle kjøre spillet fikk jeg ikke se mer enn logoen til eidos før det ble svart skjerm. (fikk ingen feilmelding eller at programmet ikke svarte) Jeg tenkte det var noe gale med driverene og har prøvd både catlyst 3.7, 3.8 og 3.9 med samme problemet, jeg vet at det ikke er noe gale med selve spillet\cden siden en venn av meg kjørte det fint med sitt geforce ti4400. Det er ikke det at jeg har så enormt lyst å spille det spillet , men det er likevel et problem som må fikses. Er det noen som har hatt lignende problem eller vet hva som må gjørest? Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hmm.. Med mitt Sapphire radeon 9800PRO så fulgte det oxo med Tomb Raider,funker hos meg! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har samme kort som deg men har satt på Zalman løsningen (pass på viften din!!). Tom raider funket hos meg men alt annet stinker med det!! fra kontrollen av berta (som faktisk er forverret) til slø tamm handling med elendige video sekvenser). Poenget er at om det er bare Tomb raider du har problemer med, haddet jeg faktisk ikke orket å ta bryet vært med å knote, så dårlig er det faktisk!! Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 hehe, nei jeg og kameraten min ble ikke særlig imponert vi heller, og det med vifta... hadde den i 1 uke før vifta begynte å bråke, men etter litt fikling med den, (trur jeg på en eller annen måte klarte å dytte den på plass) sluttet bråket og vifta var som ny, kommer likevel til å kjøpe ny vifte, kjenner at kjøleribba er ganske så varm Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Råd: skaff deg ny kjøler. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 prøv og gå på smartgart og sette fastskriv av og agp x4... måtte forandre på dette for at spillene skulle gå 100%(ingen krasj) er det bare tom raider som du har problemer med... Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 nei det virker ikke, har samme problemet Lenke til kommentar
MisterBudda Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Kanskje ikke verdens beste forslag men; Har du prøvd DirectX 9.0b ? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Last ned nyeste patch til Tomb Raider... Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 har DirectX 9.0b og nyeste version av spillet Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 ingen som kan hjelp Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Et shuttlekab er lite og trangt, og med alt du har i det kan varmeutviklingen bli stor. Prøv å få en kab-vifte eller 2 og få bedre luftgjennomstrømming. Ellers kan du slå av fastwrite og skru AGP ned til 4x, evt slå av VPU Recover i ati sitt kontrollpanel. Disse småtingene har hjulpet mot bugs før. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) vel, varme har aldri vært noe problem og jeg har ikke på kabinett lokket så den får nok luft ... hvor i allverden skulle jeg fått plass til enda en kabinettvifte? Endret 6. desember 2003 av bensinkanna Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Nei jeg aner ikke jeg ..har lite peil på shuttle så. Men prøv noe av det andre jeg foreslo da! Evt legg inn Cat 3.10 beta. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 veldig rart at ikke tom raider skulle fungere på ditt ati-kort da jeg fikk spillet hadde jeg ti-4200(ingen pro) nå kjører jeg ati 9800 og har aldri merket noe problem av noe slag.. hvilken feilmelling får du..! har du prøvd og avinnstalere spillet,får så og innstalere det på nytt igjen ! og andre spill fungere perfekt til deg.? tror du gjør noe feil her,har du innstalert driverene til hk ditt ! du kan jo prøve og gå på direct x på programfiler for og se om direct draw og direct 3d testene fungerer der.. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 får ingen feilmelding, bare en svart skjerm etter eidos logoen. Må trykke ctr+alt+delete for å komme ut i win igjen, har prøvd å innstallere spillet på nytt, Dette er det eneste spillet jeg har problemer i, har prøvd alle forslagene som er blitt gitt her. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) fant en link:http://www.eidos.co.uk/support/search.html?gmid=134 der fins patcher og annet for dem som har problemet med spillet. Endret 7. desember 2003 av Traxco Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Du kan jo alltids prøve med alle slags oppdateringer til alle tinga du har. Hovedkort, lydkort, windows update osv Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 får det var jo ikke det første jeg gjorde (begynner å bli ganske lei nå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå