thebestproduction Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Heihei!Tenkte å dele med dere våre nesten helt nye youtube kanal! Vi har nettop startet og da er det viktig med feedback fra folk vi ikke kjenner og folk som kan si sin ærlige mening!Setter pris på alt jeg kan få av svar, men gjerne hold det saklig..Ta en titt innom da vell https://www.youtube.com/channel/UC0cXGeZacbq58kb479OT9Rw Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Noe av det bedre "jeg" har blitt spurt om å gi tilbakemelding på Det eneste jeg kan sette fingern på ved første øyekast er underteksten. Etter å ha sett litt mer enn et par minutter så var det faktisk greit. Jeg vil si at det er en god start og at dere bør fortsette i dette sporet, selv om det ikke er min smak så satt jeg og tittet på et par minutter mer enn et par 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Jeg trykte på "abonnere" på dere på youtube men dere kom ikke opp i listen min over kanaler jeg abonnerer på... Lenke til kommentar
thebestproduction Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Noe av det bedre "jeg" har blitt spurt om å gi tilbakemelding på Det eneste jeg kan sette fingern på ved første øyekast er underteksten. Etter å ha sett litt mer enn et par minutter så var det faktisk greit. Jeg vil si at det er en god start og at dere bør fortsette i dette sporet, selv om det ikke er min smak så satt jeg og tittet på et par minutter mer enn et par Tusen hjertlig takk for tilbakemeldingen ! Ja, har sliti litt med underteksten, mest pga det er en veeeeeldig kjedelig jobb å drive med, haha.. Men tusen hjertlig forhåpentlighvis så titter du innom kanalen igjen en dag ! Lenke til kommentar
thebestproduction Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Jeg trykte på "abonnere" på dere på youtube men dere kom ikke opp i listen min over kanaler jeg abonnerer på... Det kan ta litt tid, youtube er veldige treige i ny og ne.. Setter pris på att du subbet eller iallefall prøvde! Ha en fin dag videre ! Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Jeg trykte på "abonnere" på dere på youtube men dere kom ikke opp i listen min over kanaler jeg abonnerer på... Det kan ta litt tid, youtube er veldige treige i ny og ne.. Setter pris på att du subbet eller iallefall prøvde! Ha en fin dag videre ! Takk nå ser jeg at abonnementet er registrert forresten Lenke til kommentar
thebestproduction Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Jeg trykte på "abonnere" på dere på youtube men dere kom ikke opp i listen min over kanaler jeg abonnerer på... Det kan ta litt tid, youtube er veldige treige i ny og ne.. Setter pris på att du subbet eller iallefall prøvde! Ha en fin dag videre ! Takk nå ser jeg at abonnementet er registrert forresten Supert! Velkommen i klubben ! Lenke til kommentar
thebestproduction Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Setter pris på flere som tar turen innom ! Lenke til kommentar
thebestproduction Skrevet 22. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2017 Setter pris på flere som tar turen innom ! Lenke til kommentar
thebestproduction Skrevet 28. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2017 Setter pris på flere som tar turen innom ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå