Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe av det bedre "jeg" har blitt spurt om å gi tilbakemelding på :)

Det eneste jeg kan sette fingern på ved første øyekast er underteksten. Etter å ha sett litt mer enn et par minutter så var det faktisk greit. Jeg vil si at det er en god start og at dere bør fortsette i dette sporet, selv om det ikke er min smak så satt jeg og tittet på et par minutter mer enn et par :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noe av det bedre "jeg" har blitt spurt om å gi tilbakemelding på :)

Det eneste jeg kan sette fingern på ved første øyekast er underteksten. Etter å ha sett litt mer enn et par minutter så var det faktisk greit. Jeg vil si at det er en god start og at dere bør fortsette i dette sporet, selv om det ikke er min smak så satt jeg og tittet på et par minutter mer enn et par :)

Tusen hjertlig takk for tilbakemeldingen ! 

Ja, har sliti litt med underteksten, mest pga det er en veeeeeldig kjedelig jobb å drive med, haha.. 

Men tusen hjertlig forhåpentlighvis så titter du innom kanalen igjen en dag ! :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Jeg trykte på "abonnere" på dere på youtube men dere kom ikke opp i listen min over kanaler jeg abonnerer på...  :hm:

Det kan ta litt tid, youtube er veldige treige i ny og ne.. Setter pris på att du subbet eller iallefall prøvde! 

Ha en fin dag videre ! :)

Takk :) nå ser jeg at abonnementet er registrert forresten :)

Lenke til kommentar

Jeg trykte på "abonnere" på dere på youtube men dere kom ikke opp i listen min over kanaler jeg abonnerer på...  :hm:

Det kan ta litt tid, youtube er veldige treige i ny og ne.. Setter pris på att du subbet eller iallefall prøvde! 

Ha en fin dag videre ! :)

Takk :) nå ser jeg at abonnementet er registrert forresten :)

Supert! Velkommen i klubben ! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...