Jts89 Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Hei, har vert ute av trommegamet en stund nå og må desverre selge mine gamle trommer til fordel for kjøkken og div ting til huset. Men siden det er en stund siden jeg har vert i gamet så har jeg også mistet peiling på hva i alle dager dette er verdt nå til dags, trommene er i bra stand med litt småslitasje her og der. Diril 19" crashen har en sprekk med dreiinga men funker fortsatt. Er det noen trommiser der ute som kan vere behjelpelig med og si sånn ca hva jeg kan be om for dette på finn? Trommer Tama Superstar Hyperdrive Brushed Metallic Black 22x18" ) 10x7" 12x7" 14x12" 14x7"John Tempesta Brass Cymbaler Meinl Byzance 14" Heavy Brilliant Hihat Meinl Byzance 16" Thin Brilliant Crash Meinl Byzance 20" Heavy Brilliant Ride Diril 19" Crash Dirli 18" Shiny crash Hardware Iron Cobra Dobbelpedal Iron Cobra Hihatstativ 2 Stk Tama Roadpro Stativ 1 Stk Tama vanlig Stativ Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Du vil nok ikke få noe mer for utstyret enn det folk er villig til å betale for utstyret. Du kan jo begynne på rundt 5 - 8000kr ett sted. Synes folk det er skammelig lite så får du nok en heftig budrunde. I motsatt tilfelle vil du ikke høre noe som helst, og prisen burde justeres ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå