nkrystad Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Når jeg har logget meg på MSN Messenger og klikket på en av kontaktene for å skrive en melding, så kobler PC'en seg av internett. Hva er problemet? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hva slags internett linje har du? Prøv å reinstallere MSN messenger.. Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg har Bluecom sin 400/128 linje. Jeg tror nok ikke det er MSNM som er feilen. PC'en min er en av to som er koblet sammen mot en router (switch og brannmur). Hva kan jeg gjøre for å slå av brannmuren? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Høres ut som du kanskje må skru ned sikkerheten må brannmuren ihvertfall. Lenke til kommentar
Camo Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg også har noen irriterende småproblemer med oppdateringen til 6.1. Jeg klarer ikke å få bort den gamle. Den ligger nederst til venstre, og prøver jeg å gå ut av den, sier den at det andre programmer som bruker den, og kan derfor ikke avslutte. (den nevnte prog som ie, express ol.) Ingen av de er i gang. Har en annen pc hvor det ikke er noe problem. Versjonen er 4.7. Leggtil/Fjern prog hjalp ikke. Skjønner ikke helt hva den gjorde når den sa at den gjorde det.. Noen som veit? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Windows messenger du skal fjerne? Kan i så fall ta en titt her. Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Nei, det er ikke MSNM som er feilen (har bare en versjon installert). uranus: Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Camo Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Det skal jeg prøve. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå