Heges99 Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Hei, er det noen som kan anbefale et program, der hvor man også får lagret prosjektet sitt? Jeg brukte windows movie maker, men får ikke lagret prosjektet mitt med gratisversjon. Lenke til kommentar
tow Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 ??? Har aldri hatt problemer med det. Jeg har aldri hatt behov for noe annet, men har heller aldri laget noe spesielt avansert. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Movie Maker støtten blir stadig dårligere i Windows 10; så det kan være noe der. Her er noe info om gratis redigeringsprogrammer: http://www.techradar.com/news/software/applications/the-best-free-video-editor-1330136 Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) Marks: >>>3= 0:36 (Shotcut) >>>2=3:50 (Davinci Resolve) (Black Magic lager også Fusion8 - gratis program a la "After Effects", men høy læreterskel) >>>1=6:54 (Hitfilm 4 Express) Endret 20. februar 2017 av Rune_says Lenke til kommentar
Woods Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Du spør om gratis, og da er nok Davinci Resolve det aller beste. Du sier ingenting hvorvidt du trenger noe avansert, men det er nok av tutorials på youtube som gir deg enkel innføring i Resolve. Lenke til kommentar
y tho Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Jeg vil si Shotcut er et av de bedre gratis, fungerer supert til enkel redigering og veldig brukervennlig. Har selv mye erfaring med Adobe Premiere og syntes at Shotcut er et veldig godt alternativ. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Hei, er det noen som kan anbefale et program, der hvor man også får lagret prosjektet sitt? Jeg brukte windows movie maker, men får ikke lagret prosjektet mitt med gratisversjon. Hvorfor vurderer du ikke et program som koster noen få kroner og fungerer? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Hvorfor vurderer du ikke et program som koster noen få kroner og fungerer? Fordi det finnes gratis programmer som fungerer og er lettere å sette seg inn i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå