Torpet24 Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Hei Er det noen som er flinke med C# coding driver laget et spill men når en ting som skal følge en gameobject men den blir plutselig borte håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Enthroner Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Kanskje du har grammatikk- eller syntaksfeil i koden din også? Vis oss litt kode! Det kan være mange kilder til feilen. Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 19. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2017 Kanskje du har grammatikk- eller syntaksfeil i koden din også? Vis oss litt kode! Det kan være mange kilder til feilen. Her er for Turret coden http://pastebin.com/DM4cb7zm Her er Bullet coden http://pastebin.com/GLaGU8CH Lenke til kommentar
Enthroner Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Hvis Enemy er på vei ut av Turret.range blir target forcet til null selv om en Bullet er på vei til den. Det er det eneste jeg kan se ut fra et kjapt overblikk. Kanskje er det det? Ellers kan jeg legge til at koden din ser fin ut og er lettlest Lenke til kommentar
Enthroner Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Tror hvis du sender inn target.gameObject til Bullet.Seek, og den lagrer ref til game object i stede for target transform, så tipper jeg problemet blir borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå