aWm Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 jeg har altid lurt?, det er krangler hele tiden. lurer litt.. ATI er best på HL2, sier testene menne hva om noen spill blir bedre på gforce dah?.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Radeon er værtfall mye mer for pengene. Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Radeon er værtfall mye mer for pengene. Enig Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 liker personelig nvidia. Hadde et ATI kort og nå har jeg nvidia. Mest fornøyd med nvidia! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Alt er relativt her i livet.... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=4098 Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hadde du orket å ta en titt på startsiden til hw.no så hadde du sett en test om akkurat det du spør om. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 ingen av de er best, ,men ATI er som regl mere for pengnen.... Lenke til kommentar
xico Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 smaken er som baken , den er delt follow ur heart Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Håper for guds skyld en moderator stenger denne tråden, er møkk lei ATI vs nVidia tråder! Det verste er at denne legger direkte opp til det i emnet! Lenke til kommentar
sm1pea07 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Mja... ATI kort bråker ikke som Nvidia gjør (jetfly) hehe.... Lenke til kommentar
aWm Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 jeg angrer lit på denne tråden.. skulle ikke ha spurt om ati vs gforce.. hehe jeg kan heller sjekke selv . Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Seriøst.. Hvorfor skal man ikke kunne diskutere dette emnet? Et forum er til for at man skal kunne si sine meninger, right? I hvert fall så lenge det er saklig og on topic. Hvis du ikke liker emnet, then don't read the shit. Det som er problemet er i grunn folk som ikke leser andres tråder og helst vil lage nye når det egentlig allerede er opprettet flere fra før. Meningsløst spør du meg. En annen ting som irriterer meg grenseløst er folk som slenger ut påstander uten noe som helst begrunnelser. Dersom du understreker at det er en personlig mening så er det noe annet, men "ATI er best" eller "ATI gir mest for pengene" er usaklig. De som skriver dette kunne liksågodt latt være å skrive noe spør du meg. Spar meg for propaganda! *RRRGG* Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Mja... ATI kort bråker ikke som Nvidia gjør (jetfly) hehe.... Hva vet du om det??? Mitt FX5800 tar ditt kort og bråker nøyaktig like mye som kortet ditt (bortsett fra når jeg skrur på maskinen, tre sekunder med litt bråk). Åååh gud å utrolig mange fiender jeg har fått meg i det siste her på forumet pga dette, men sier det for ørtende gang ; Meg og en kompis bencha 9700Pro mot FX5800nonpro i mange spill og syntetiske benchs. Mitt kort vant på de fleste testene (95%) i overklokka tilstand. Les 20 andre tråder for mer info.... Endret 3. desember 2003 av VeXx Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Nvidia er kansje det beste valget om man bruker linux på desktop'n. Finnes ikke gode nok linux drivere til ATI kortene. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Nvidia er kansje det beste valget om man bruker linux på desktop'n. Finnes ikke gode nok linux drivere til ATI kortene. Tenkte du på spill-relaterte drivere nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå