possa Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 https://www.thetoptens.com/boring-countries-europe/norway-859907.asp titalls folk, utveklingsstudenter, folk som har bodd her, ferierende, og Nordmenn har repetert mye av det samme: - Utrolig dårlig utvalg i butikkene, bare Norske produkter, lite internasjonalt. Spiser den samme dritten hele tiden. - Fleste kvinner er feminister og folk flest er arrogante, tenker for høyt om seg selv og er hjernevasket til å faktisk tro Norge har en relevant betydning. - Turister sier de har vært flere steder i verden og at Norge er det landet som er minst vennlig, både i pris, ting å gjøre og utenlandsk valuta. - Folk gidder ikke å jobbe lenger enn til 4, så drar de enten å trener, sparker fotball eller klager på internett om at de jobber for mye og tjener for lite (no som igjen bidrar til priser) - For mye skatt - Deprimerende og trist ble brukt i nesten alle settninger. - Oslo ser ut som en miniby med sitt patetiske utvalg i aktiviteter. Som en Norsk person som ferierer mye i Thailand, Taiwan og Korea vil jeg si meg enig. Absolutt deprimerende. Til og med Korea som har en kald vinter, har mer å gjøre enn Norge. Tenkte å dele her, vil være interessant å se hvor mange av dere som kommer til å klage over tråden, og bevise at utlendingene har rett i (arroganse og å være selvdigger). 6 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Og Italia ligger på toppen. Ok. Greit. Flott. Takk. Lenke til kommentar
possa Skrevet 19. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2017 Og Italia ligger på toppen. Ok. Greit. Flott. Takk. Ja Italia's arkitektur er ikke akkurat spennende. Men så har de jo varmen som en balanse. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 En teori er at alle som frivillig reiser til Italia er masochister som hater seg selv. 4 Lenke til kommentar
G Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Tips: På tide med en ferietur til Gran Canaria, vekk fra pisseregnet (på kysten eventuellt) og kulde? 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) Hvis folk ikke liker landet så får de holde seg hjemme eller dra et annet sted. Vi har fantastisk natur og det er ikke meningen at man skal dra rundt i de trauste byene våre. Folk har nok vært i "storbyene" og møtt røkkla hvis de mener vi er lite vennlige og arrogante, dra hvorsomhelst på landet og vi er imøtekommende og snille. Litt perspektiv er en ting. Edit; Skal sies at jeg ikke er den som har "normale" interesser. Liker turer i skog og mark og fisking som ikke akkurat er en ting lengre. Norge er fantastisk hvis man liker det Norge er best på Endret 19. februar 2017 av 4 3 3 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Norge ligger på top 10 lista over verdens beste land å bo i: https://www.thetoptens.com/best-countries-live-in/ Funnet på samme nettsted. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) Så ifølge thetoptens.com så må du ikke finne på å reise til Norge, med mindre du har tenkt å bli der permanent. Endret 19. februar 2017 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Helt enig, norge er utrolig deprimerende etter å ha bodd i utlandet. 3 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Hvor i Norge har du bodd? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 irrelevant, hele norge er gørr kjedelig og utrolig deprimerende. 4 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Jau jau, da får du la vær å være her. Det er ikke vanskeligere enn det Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Gjør så godt jeg kan, men om man skal følge loven så er det vanskelig å komme seg til visse land. Ser jo at det lønner seg å ikke følge loven, så kanskje man skal vurdere det. 1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 irrelevant, hele norge er gørr kjedelig og utrolig deprimerende. Ah, så du har bodd i hele Norge? Check. Jeg registrerer meg som uenig med deg. Jeg var i 2,5 år sjefredaktør i Visitnorway og fikk gjennom det et godt innblikk i hva som er å finne på i alle deler av landet. Og ja, selv om masse småsteder ikke har all verdens til tilbud (surprise, surprise!), så er det faktisk ganske mye å gjøre i landet vårt. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 irrelevant, hele norge er gørr kjedelig og utrolig deprimerende. Ah, så du har bodd i hele Norge? Check. Nei, det har jeg heller ikke sagt. Man trenger ikke bosette seg et sted for å gjøre seg et inntrykk av stedet. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) Roadtrip-ferie i Norge med venner er fantastisk. Jeg har forøvrig bodd i Storbritannia i flere år, har vært i USA over lengre perioder, og har reist på ferie i mange land over mange kontinenter. Både Italia og Norge scorer godt på min liste. Italia var faktisk så grusomt at jeg reiste der to ganger. Endret 19. februar 2017 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Til en viss grad enig. Men jeg kommer ikke på noen steder jeg heller ville bodd akkurat nå. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) Sånn forøvrig, om noen har lyst til å se skikkelig data på Norge sin turistnæring: http://www.innovasjonnorge.no/contentassets/ad75036d7d1141338d4ccc200c162c32/key-figures-2015-oppslag.pdf Endret 19. februar 2017 av Gavekort Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Jeg lurer litt på hva disse menneskene gjør på der de kommer fra, som ikke er mulig å gjøre i kjedelige Norge. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 irrelevant, hele norge er gørr kjedelig og utrolig deprimerende. Ah, så du har bodd i hele Norge? Check. Jeg registrerer meg som uenig med deg. Jeg var i 2,5 år sjefredaktør i Visitnorway og fikk gjennom det et godt innblikk i hva som er å finne på i alle deler av landet. Og ja, selv om masse småsteder ikke har all verdens til tilbud (surprise, surprise!), så er det faktisk ganske mye å gjøre i landet vårt. Helt enig. Fjorder og fjell, skog og vann, elver og daler. Problemet er vel at folk forventer "storbyferie" med badeparker og førsteklasses restauranter Så er det ikke noe særlig å gå på byen på de store stedene, rælete og "møkkete" på byen i Norge. På småsteder, bygda, så er det ikke vanskelig å komme i prat med hyggelige folk hvis man har naturlige interesser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå