AfterGlow Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Mate 9 ble skrapt, brent og bøyd – her er resultatet.Så mye tåler en av Huaweis beste mobiler Lenke til kommentar
G Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) Jeg har aldri helt skjønt analogien med å forsiktig sprette opp innpakningen før man torturtester hovedinnholdet i produkteskene. Ser det er flere youtubere som driver med en slik introduksjon. WTF, surprise metall lar seg skrape opp Endret 19. februar 2017 av G 6 Lenke til kommentar
riConCio Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 kunne godt kalt mobilen for Mate 9 i hele artikkelen. Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 I nest siste paragraf har dere bommet med både tall og bokstaver - "Mote 8", og ikke Mate 9 som det selvfølgelig skal være. Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 I nest siste paragraf har dere bommet med både tall og bokstaver - "Mote 8", og ikke Mate 9 som det selvfølgelig skal være. Oops, takk! Fikset nå - Niklas Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Hva med å teste å legge mobilen i fryseren å se den overlever? Falltest gjør denne nok dårlig på særlig 3 etasjer, eller vanntest, høytalleren går vel i stykker. Kanskje også usb utgangen. Er det farlig å bruke billig usb kabel? Kan mobilen kortslutte? Da det advarer mot det på youtube, men aldri testet det selv. Særlig Dash på tynn kabel. Lenke til kommentar
ppk Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Veldig greit å ha en mobil som tåler i bli brent i tilfelle man har en brenner i buksa.. ellers så kan jeg ikke komme på andre tilfeller hvor mobilen kan komme borti noe som brenner. Savner selvfølgelig blender-testen før jeg kan vurdere kjøp av en slik telefon. Lenke til kommentar
alexo89 Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Husk denne modellen ikke selges i norge. Huawei Mate 9 PRO er i norge med annen utforming Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Må si meg helt enig i at mate 9 er en meget solid telefon. Mistet min flere ganger i asfalten uten større skade en noen sprekker i det medfølgende coveret, selv fra fall i asfalten fra motorsykkel er den like hel... Og mate 9 holder batterilevetiden omtrent på samme nivå etter 8 mnd bruk samt er fortsatt like rask... Mate 9 er en kjempetelefon fortsatt :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg