FuglFøniks Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Skal kjøpe ny PC i desember eller januar nå. Men er usikker på valg av musmatte... Min nåverende PC skal gis til min søstre, samme skal min (kose på) MS Intellimouse Explorer 3.0 ( ) Da skal jeg kjøpe ny mus, siden de må ha en til den PC'n. Og det er jeg rimelig sikker på at blir en Logitech MX500, men har ikke bestemt meg ennå. Hvilken musmatte bør jeg gå for? Har tenkt på icemat. Helst ha den på komplett eller microplex (PORTO) Håper på gode ord fra juleglade nordmenn.... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Tja, du kan jo kjøpe en fUnc da, mange som mener den er best. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har selv func og mx500. Det eneste minuset med matta, er at det blir litt liten "bruksflate", iom. at det er gummikanter rundt.... Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 fUnc er jo ikke liten. Synes den er passe. men back on topic. Everglide Gaming Mat er jo digg, ganske tynn også Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Kjøp vanlig blå filmatte.. Utrolig deilig å bruke.. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 fUnc er jo ikke liten. Synes den er passe. men back on topic. Everglide Gaming Mat er jo digg, ganske tynn også Sitter med linjal her, og den flaten du får utnyttet er ca. 11x19 cm Lenke til kommentar
Seldal Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 er det ikkje everglide som ødelegger mx-musene med at de skraper opp putene under? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 er det ikkje everglide som ødelegger mx-musene med at de skraper opp putene under? Det gjør så absolutt fUnc (glemte å si at jeg har en utslitt fUnc her ) Men kan jo seff bytte til den igjen hvis det jeg nå kjøper blir en bom... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Må nevnes at jeg er sinnsykt fornøyd med denne musematta (fUnc) men den herper putene under :*( Men da er det jo bare å kjøpe mouse skates, så går vel det bra... Men vil helst prøve noe annet nå! Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Steelpad 4s som selges på komplett.no,den er stor ,smooth og av aluminium "The ultimate preference of ProGamers. The greater size of this pad has been especially determined by the most critical user - YOU! Description: Length 290 mm - Width 257 mm - Thickness 3.5 mm (feet included)" Endret 2. desember 2003 av [BiGG] Lenke til kommentar
SmartinG Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Eller du kan skaffe deg en slik tipping-matte! Slik som de har på Narvesen og andre plasser man kan tippe på lotto, odsen osv. Glir som f*en! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 fUnc er jo ikke liten. Synes den er passe. men back on topic. Everglide Gaming Mat er jo digg, ganske tynn også Sitter med linjal her, og den flaten du får utnyttet er ca. 11x19 cm Er det fUnc det er snakk om her? Måtte bare sjekke her, og min er ca 21,5 cm * 25 cm. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Intellimouse 3 + Icemat-pakken.. et av de få tilfellene hvor ordene "billig" og "fantastisk bra" passer sammen. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 ' date='02/12/2003 : 19:14'] Steelpad 4s som selges på komplett.no,den er stor ,smooth og av aluminium "The ultimate preference of ProGamers. The greater size of this pad has been especially determined by the most critical user - YOU! Description: Length 290 mm - Width 257 mm - Thickness 3.5 mm (feet included)" *Skrape, skrape* Lenke til kommentar
probably Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 kan absolutt anbefale steelpad 4D (plastikk) den er billig og bra, glir bedre og bedre jo lenger du bruker den pris ~ 160kr bruker en ms explorer 4.0 på den for øyeblikket, 'tror' det er samme type føtter som det er på mx'n, men er ikke sikker håper du blir fornøyd uansett hva du velger ! Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 fUnc er jo ikke liten. Synes den er passe. men back on topic. Everglide Gaming Mat er jo digg, ganske tynn også Sitter med linjal her, og den flaten du får utnyttet er ca. 11x19 cm Er det fUnc det er snakk om her? Måtte bare sjekke her, og min er ca 21,5 cm * 25 cm. det stemmer at arealet er sånn ca. det ja, MEN: på grunn av gummikantene stopper musa opp, sånn at du ikke får utnyttet de siste centimeterne. og når du tar musa så langt opp på musematten som du får den, og måler fra der dioden sitter, er det ca 11 cm ned til der dioden stopper når du drar musa så langt ned du får den. bredden blir ca. 19 cm. bah, ikke lett å forklare, men håper dere skjønner. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 fUnc is meh answer.. like it or not Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå