Kjetil Øyen Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Pip-pip Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Lunden er vel ute på havet nå, så her har du nok gravd i arkivet. Men det gjør ingenting, bildet er helt tipp topp av denne sjarmøren av en fugl. Gleder meg til sesong og jeg kan ta meg en tur til Runde på Lundejakt...med kamera selvfølgelig.. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Skarp og fine farger. flott ;-) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Flott bilde av lunden, fin positur også. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Lunden er vel ute på havet nå, så her har du nok gravd i arkivet. Men det gjør ingenting, bildet er helt tipp topp av denne sjarmøren av en fugl. Gleder meg til sesong og jeg kan ta meg en tur til Runde på Lundejakt...med kamera selvfølgelig.. Joda....arkivet. Dette ble tatt i slutten av juli 2014. Og bilde er fra " Lundeura" på Runde. Tar gjerne turen ut dit igjen. Det var artig å være utpå der. Klatre ned stigen og komme seg utpå kanten mot havet. Du vet sikkert når på året det er best sesong der ute?? Takk for din kommentar. 1 Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Skarp og fine farger. flott ;-) Takk skal du ha jimmyag Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Flott bilde av lunden, fin positur også. Takk for det MotoG Lenke til kommentar
johan lisspers Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Bra skarphet og naturlige færger. Mvh Johan Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Lunden er vel ute på havet nå, så her har du nok gravd i arkivet. Men det gjør ingenting, bildet er helt tipp topp av denne sjarmøren av en fugl. Gleder meg til sesong og jeg kan ta meg en tur til Runde på Lundejakt...med kamera selvfølgelig..Joda....arkivet. Dette ble tatt i slutten av juli 2014. Og bilde er fra " Lundeura" på Runde. Tar gjerne turen ut dit igjen. Det var artig å være utpå der. Klatre ned stigen og komme seg utpå kanten mot havet.Du vet sikkert når på året det er best sesong der ute?? Takk for din kommentar. Jeg er ikke noen ekspert på Lunden, men den kommer vel inn for å hekke i mai og blir til august tror jeg. Den kommer inn fra havet om ettermiddag/kveld, så fra kl. 17 og utover kan være godt tidspunkt for å se den. Kjempesøt og tillitsfull fugl, kan komme helt opp mellom folk også. Rart å tenke på at den resten av året lever ute på havet. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 24. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2017 Bra skarphet og naturlige færger. Mvh Johan Takk for kommentar Johan Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 24. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2017 Lunden er vel ute på havet nå, så her har du nok gravd i arkivet. Men det gjør ingenting, bildet er helt tipp topp av denne sjarmøren av en fugl. Gleder meg til sesong og jeg kan ta meg en tur til Runde på Lundejakt...med kamera selvfølgelig..Joda....arkivet. Dette ble tatt i slutten av juli 2014. Og bilde er fra " Lundeura" på Runde. Tar gjerne turen ut dit igjen. Det var artig å være utpå der. Klatre ned stigen og komme seg utpå kanten mot havet.Du vet sikkert når på året det er best sesong der ute?? Takk for din kommentar. Jeg er ikke noen ekspert på Lunden, men den kommer vel inn for å hekke i mai og blir til august tror jeg. Den kommer inn fra havet om ettermiddag/kveld, så fra kl. 17 og utover kan være godt tidspunkt for å se den. Kjempesøt og tillitsfull fugl, kan komme helt opp mellom folk også. Rart å tenke på at den resten av året lever ute på havet. Takk for opplysninger....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg