Moerk Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Vintersol på bjørketrær Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Syntes nok 1 er det beste her. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Sjovt nok synes jeg version 3 er pænest..ligner to romantiske træer ude i naturen ..flot ser det ud...v1 også fin vh Suss Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 V1 og V3 er begge gode bilder synes jeg. V2 er den jeg likte minst av disse, den ble ikke bra synes jeg. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 4 sider av samme sak som funker like godt. Litt usikker på skyggene nede, men blir ikke enig med jeg og meg hvorvidt de bør fjernes helt eller bare halveres. Ikke så framtredende i V4 som i de andre versjonene så der trekker de ikke så mye oppmerksomhet. Roar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 19. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2017 4 sider av samme sak som funker like godt. Litt usikker på skyggene nede, men blir ikke enig med jeg og meg hvorvidt de bør fjernes helt eller bare halveres. Ikke så framtredende i V4 som i de andre versjonene så der trekker de ikke så mye oppmerksomhet. Roar Til jarle,susss, Helene og RoarHei og takk for all oppmerksomhet i anledning . . . Jeg er enig med dere alle. . . . best for meg v1 og v3. Til Roar: Har lagt inn en modifisert utgave av originalen. Skulle du være innom her en gang til kan du eventuellt se på den og gi din vurdering. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg