Ehm97 Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Hei. Er nå på gardeskolen, og har nettop vært gjennom det som kalles "testdagen". Her ble jeg fortalt at denne dagen skulle erstatte lueløpet, noe jeg har vanskeligheter med å tro på. Vi skal snart ut på en 3 dagers øvelse (biovac), og jeg har en mistanke om at det vil komme et lueløp der.. Er det noen her inne som nylig har vært på gardeskolen som kan bekrefte eller avbekrefte dette? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Befal kommer ofte med slikt pisspreik bare for å lure dere og gjøre dere litt stresset. Jeg kan ikke snakke for gardeskolen, men i Samband fikk vi også vårt beretløp midt under en øvelse vi skulle ha. Lenke til kommentar
Ehm97 Skrevet 19. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2017 Var det jeg tenkte meg Får vel bare vente å se Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Mest sannsynlig kommer de til å kjøre lueløp rett etter øvelsen. Stille dere opp etter nattmarsj, alle tror da at de skal tilbake til leir og få seg litt søvn. Men det ender med lueløp istedet. Ja det er ufattelig med hat, men deilig å bli ferdig med det. Lenke til kommentar
Ehm97 Skrevet 19. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2017 Vet du hvor lenge løpet varer? Sånn ca? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Det jeg hadde varte vel 13-14 timer. Tror det varierer, men de kommer til å ta hensyn til hvor slitene dere er. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 På slutten av en 3 dagers bivuakk øvelse stilte vi oss opp på oppstillingsplass. Kompaninsjefen spurte "Er dere slitne?" Kompaniet svarer "Jaaaa..." Kompanisjefen svarer tilbake: "Feil! Dere er ikke slitne. I løp av det neste døgnet skal vi lære dere hvor slitne dere kan bli, og fremdeles ha mer å gå på!" Så begynte 18 timers beretløp. Good times Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Aldri tro på befalet deres når det kommer til hva som skal skje osv på øvelser - spesielt ikke hvis de avfeier mestringsøvelser uten noe om og men. Forbered deg på lueløp, sånn at du er klar for det uansett når og hvordan. Det er mitt beste tips! Lenke til kommentar
Datguy96 Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 kont 1610 var siste konten i garden som hadde det man kaller lueløp, nå har dere bare noen tester utover dagen uten mestring også får dere luen på slutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå