jarle-60 Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Jakten på Nessie Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Ja, jeg ser noe der, men hvordan kan du være sikker på at dette er Nessie? Det kan vel like godt være moren, faren,broren,søsteren eller lekekameraten? Vannet virker forøvrig ikke å være glassklart akkurat. Bildet er ellers IKKE OK ut fra hensikten din med det. Burde du ikke heller satt på ei telelinse for å få ei sikker identifisering av monsteret? Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 19. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2017 Ja, jeg ser noe der, men hvordan kan du være sikker på at dette er Nessie? Det kan vel like godt være moren, faren,broren,søsteren eller lekekameraten? Vannet virker forøvrig ikke å være glassklart akkurat. Bildet er ellers IKKE OK ut fra hensikten din med det. Burde du ikke heller satt på ei telelinse for å få ei sikker identifisering av monsteret? Mvh.Oddvar Bare flaks at Nessie kom å viste seg, Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Jeg er ikke helt overbevist enda.. Men fint dybdesug i bildet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 19. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2017 Jeg er ikke helt overbevist enda.. Men fint dybdesug i bildet. Du tror vel ikke jeg lyver! Nei det er dårlig gjort. Du ser jo Nessie eller noe i høyere side av bildet. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Jeg er ikke helt overbevist enda.. Men fint dybdesug i bildet. Du tror vel ikke jeg lyver! Nei det er dårlig gjort. Du ser jo Nessie eller noe i høyere side av bildet. ...eller noe ja, du sa det! 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Fint billede dejlig himmel i baggrunden vh Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg