Odd R. Valmot Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Det pågår en kompetansekamp utenfor sporet.Felix har doktorgrad i friksjon mellom ski og snø. Nå forsker han seg fram til norsk VM-suksess Lenke til kommentar
timwoodi Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Akkurat det verden trenger! (ironi, altså) Hva med å gjøre noe nyttig etter å ha fått en så fin utdannelse? hva med å bringe verden videre? 2 Lenke til kommentar
Proton1 Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Helt enig. Av alle ting i verden må det å fyke rundt i skauen med ski på beina være blant de aller minst viktige. Bruk heller doktorgraden til noe som er viktig for menneskeheten - vi har nok fjas og sirkus i verden som det er. 1 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Akkurat det verden trenger! (ironi, altså) Hva med å gjøre noe nyttig etter å ha fått en så fin utdannelse? hva med å bringe verden videre? Hva gjør du som bringer verden videre? 3 Lenke til kommentar
timwoodi Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Akkurat det verden trenger! (ironi, altså) Hva med å gjøre noe nyttig etter å ha fått en så fin utdannelse? hva med å bringe verden videre?Hva gjør du som bringer verden videre? Jeg er sivilingeniø, jobber I industrien med forbedring og virksomhetsstyring. deltar I å skape et overskudd som samfunnet fordeler. Jeg kunne gjort mye mer, men det er altså mitt bidrag. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Kos deg med virksomhetsstyringen din. Høres kjempespennende ut, og sikkert noe samfunnet har god nytte av. Zzzzzzzzzzz... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Noen her som kan slå i bordet å hevde min doktorgrad er mer nyttig for samfunnet enn din doktorgrad? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Akkurat det verden trenger! (ironi, altså) Hva med å gjøre noe nyttig etter å ha fått en så fin utdannelse? hva med å bringe verden videre? Helt enig. Av alle ting i verden må det å fyke rundt i skauen med ski på beina være blant de aller minst viktige. Bruk heller doktorgraden til noe som er viktig for menneskeheten - vi har nok fjas og sirkus i verden som det er. Dere klarte hvertfall med deres spydige ovenfra-og-ned-kommentarer å gjøre verden enda litt dårligere. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå