Nita Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Har i en lengre periode nå truffet et gutt. Forelskelsen har blomstret og alt har vært gull! Men merker nå at jeg trekker meg unna, har ikke de varme følelsene lengre . Nesten så jeg kan si dem ble borte over natta.. nå er det bare irriterende av han skriver "jenta mi, elskling" å sånt.. han sier han savner meg og elsker meg.. men klarer ikke si det samme lengre . Jeg vil jo liksom.. han er bare snill og god , alt jeg har sett etter.. hvorfor ble jeg bare ferdig liksom ? Skjønner ikke at følelser bare forsvinner sånn.. Lenke til kommentar
Nita Skrevet 18. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2017 Må også slenge på st dette er ikke første gangen det skjer.. vært i et 13 år langt forhold og har 3 barn . Etter jeg ble singel så klarer jeg ikke holde på følelser.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) Ehhh sorry Endret 18. februar 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Når ein er i tenåra kan det meste av kjensler koma å gå utan noka forklaring. Her spelar hormon ein svært viktig rolle. Du kan på ingen måte styra kjenslene dine, men du kan velja korleis du lever dei ut. Det å både hoppa på toget, eller hoppe av det, utan at det er gjennomtenkt, får som alt anna konsekvensar.Vore forsiktig, spesielt når kjenslene til andre menneske er involvert.Ta lærdom, dette er ei verdifull røynsle som vonleg vil bidra til å ta kloke val i framtida. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 ... Med tanke på at hun har tre barn og vært i et 13 år langt forhold tidligere, er hun vel neppe tenåring. 4 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 ... Med tanke på at hun har tre barn og vært i et 13 år langt forhold tidligere, er hun vel neppe tenåring. Fullt klår over det. Det var berre ein generell kommentar. Akkurat som leiande informasjon om hormona. Lenke til kommentar
Nita Skrevet 18. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2017 Langt i fra tenåring ja.. nærmer meg 36. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Nyforelskethet er ikke noe som varer evig. Lenke til kommentar
Nita Skrevet 18. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2017 Nei den varer ikke evig.. men alt skal vel ikke forsvinne på en gang ..:/ Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) ... Med tanke på at hun har tre barn og vært i et 13 år langt forhold tidligere, er hun vel neppe tenåring. Det er lett å misforstå når hun skriver at hun har truffet en gutt. Endret 19. februar 2017 av RRhoads Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Nei den varer ikke evig.. men alt skal vel ikke forsvinne på en gang ..:/ Det kan det jo. Hvor lenge har dere vært sammen? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) Er klassisk det. Du fant ut av at dere ikke har kjemi alikevel, det er ingenting galt i det. Du kan ikke tvinge det frem. Endret 19. februar 2017 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Nita Skrevet 19. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2017 Kjemien er der den.. kan snakke om alt og ingen ting /? Men føles vel mer ut som en venn enn no aant.. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Kjemien er der den.. kan snakke om alt og ingen ting /? Men føles vel mer ut som en venn enn no aant.. Ouch! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) Kjemien er der den.. kan snakke om alt og ingen ting /? Men føles vel mer ut som en venn enn no aant.. Da har dere dessverre ikke kjemi, ikke den som tells ihvertfall. Er vanlig at ting dabber av etterhvert, men ikke at det stopper opp etter 6 mnd.. Endret 19. februar 2017 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå