Torpet24 Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 HeiJeg og noen venner har bestemt oss for å lage et spill sammen og i den sammenheng leter vi etter flere utviklere som er har lyst til å hjelpe.Vi leter etter noen som er litt erfaring med level design, modelering, tegnere, animasjon, texturing, lyd og programmering. Vi skal bruke Unity Game Engine og C#/unityscript.Vi ser etter noen som et minimum har erfaring fra hobbyprosjekter.vi tar i bruk de fleste modeleringsprogrammer så lenge de kan eksportere til .fbx format. Hvis du har noen spørsmål, så er det bare å ta kontakt med meg på email:Min Email er: [email protected] 1 Lenke til kommentar
minateo Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Hei. Jeg lager noen ganger spill med unity som hobby som jeg har hold på med i over 3 år nå. Jeg er ikke så gammel(12) men jeg liker å programmere i unity. Jeg har veldig lyst til å bli med. Er det på skype? Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Hei. Jeg lager noen ganger spill med unity som hobby som jeg har hold på med i over 3 år nå. Jeg er ikke så gammel(12) men jeg liker å programmere i unity. Jeg har veldig lyst til å bli med. Er det på skype? hmm kan prate med deg om det på skype ja send skype din til meg på mail [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå