Toketorp Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Drammenselva Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Nydelig panoramabilde . Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 19. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2017 Nydelig panoramabilde . Takk for kommentar, det var et nydelig vær i Drammen på mandag bildet ble tatt- Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 SPEILBILDE Gjennom et togvindu en mørk novemberkveld så jeg Aass bryggeri speile seg i Drammenselva. Det var vakkert, men ååhh, så øl-tørst jeg ble. Flott utsnitt og komp i fint lys. Skulle nesten tro du hadde brukt strykejern på ælva før eksponering. Roar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 At dette kunne være Drammen hadde jeg aldri trodd. Her har det først vært brukt strykejern og deretter polish, både på vann og himmel. Velsignet ro over scenariet, Bra at bylarmenn ikke følger med bildet. Mvh.Oddvar NB! Roar, øl i drammen smaker ikke godt. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Dere får unnskylde skirlveleifene. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg