Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

var nysgjerrig på datens facebook


Anbefalte innlegg

For et par timer siden, så prøvde jeg å komme meg inn på datens facebook. hun har logget seg inn på facebook på pcen min før, så epost adressen var der og jeg vet hva hun stort sett bruker som passord. men jeg skrev feil eller brukte feil passord tre ganger på rad, så facebook sendte en mail til eposten hennes. den type epost som sier at passordet på tilbakestilles. 

 

Jeg ble bare veldig nysgjerrig når jeg så at eposten hennes var der. Jeg stoler på henne, så var ikke noe mistillit inne i bildet, bare nysgjerrighet. Nå er jeg redd for at hun skal finne ut at det var meg og miste tilliten hun har til meg. 

 

Vi har datet i straks to måneder og alt er bra. sexen er bra, vi har det veldig bra sammen, så er redd for at jeg kanskje kan ha øderlagt det. eller er det bare jeg som overtenker? 

 

skal jeg bare la det ligge og glemme det? bare la det ligge og si det nesten gang vi er sammen? vente til at hun ikke kommer inn på face og lurer på hvorfor? eller ringe henne og beklage? 



Anonymous poster hash: cf597...0ff
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Shit happens... benekt det om det kommer opp og legg deg flat om du blir avslørt(hun ser at IP adressen som prøvde å logge inn er hos deg) si du tabbet deg ut , angrer og ikke vil gjøre det igjen..... ta det som en lærepenge og skjerp deg. Mest sansynlig vil hun ta det som en eller annen idiot hakket som har prøvd seg på flere adresser

Lenke til kommentar

Ikke si noe om det, før hun evt. tar det opp. Og i så tilfelle er det lett å snakke seg ut av det, bare tenk litt etter. Det beste ville vært om du kunne kommet inn på mailen hennes og slettet mailen fra facebook. Evt vær der når hun åpner mailen og si noe ala at den mailen kan være spam, virus etc. og få henne til å slette den selv.

Lenke til kommentar

Ikke si noe om det, før hun evt. tar det opp. Og i så tilfelle er det lett å snakke seg ut av det, bare tenk litt etter. Det beste ville vært om du kunne kommet inn på mailen hennes og slettet mailen fra facebook. Evt vær der når hun åpner mailen og si noe ala at den mailen kan være spam, virus etc. og få henne til å slette den selv.

Ærlig talt. Glad jeg ikke er sammen med deg :p

Endret av Aiven
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Yeah right "bare nyskjrrig". Ikke lyv. Jeg hater partnere som må sjekke og snoke og vite absolutt alt, det er ikke normal oppførsel og totalt blæ, hadde min date gjort det hadde jeg droppet h*n med en gang da ting bare kommer til å bli verre og verre. Så ja TS si det til henne. Gud så tragisk, prøvde å logge på gang på gang helt til passordet måtte tilbakestilles. Desperat liksom?

 

Anonymous poster hash: 357f0...b9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er jeg redd for at hun skal finne ut at det var meg og miste tilliten hun har til meg.

Hvorfor skal hun ha tillit til deg når du ikke respekterer henne? Fortjener du hennes tillit?

 

Hele innlegget ditt viser at du prioriterer umiddelbar tilfredsstillelse av egne impulser fremfor å respektere dama di. Selv om du ikke hadde noen grunn til å snoke så gjorde du det bare fordi du hadde lyst. Du var imidlertid dum nok til å gjette feil passord tre ganger, og nå er du redd for å bli tatt. Du har ikke dårlig samvittighet for hva du gjorde. Du er bare redd for å bli tatt.

 

Hadde du gjetta riktig passord, hadde du ikke tenkt to ganger over at du gikk bak ryggen hennes. Samme det vel, om hun ikke merker det? Ikke sant?

 

Dette er den du er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...