sdf123 Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 https://www.asus.com/US/support/FAQ/1000807 Men jeg får det ikke til å fungere. Har en Huawei E5776 mot Telia. Må man fylle ut noe på: Pin code Username Password Jeg har latt disse stå tomme. Har også prøvd å ta vekk *99# uten at det hjalp. Har også satt opp APN til internet.telia.no men det hjelper ikke.. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Hvordan skulle dette fungere? Huawei E5776 er ikke et USB modem, men en WiFi miniruter. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 18. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2017 Ah, selvfølgelig, så man har ingen muligheter med E5776 da? Jeg skulle hatt noen maskiner som ikke har trådløst, men kun kabel.. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Skal du dele internett fra E5776 så er dette mulig ved å sette AC66U i repeater-mode og koble den opp mot nettverket fra E5776. Da kan du koble til kablede enheter til AC66U og få internett fra E5776. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Repeater-modus på RT-AC66 gir ikke kablet tilkobling, kun utvidelse av WiFi. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Du kødder nå eller? Dette har jeg gjort med 2 billig-routere hvor AC66U har vært "master". Så jeg tok det for gitt at en såpass dyr router som AC66U kunne det samme. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Asus sine rutere har flere moduser og hvis du har brukt en, så burde du vel ha sett dette: Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Ja jeg tror faktisk jeg har brukt en ASUS-router... Jeg har sett de bildene, hvor vil du med dette? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Ja jeg tror faktisk jeg har brukt en ASUS-router... Tror du har brukt en Asus-ruter? I din forrige post skrev du som om du har brukt en: "Dette har jeg gjort med 2 billig-routere hvor AC66U har vært "master". Jeg har sett de bildene, hvor vil du med dette? Et svar på at du spør om jeg kødder når jeg motsier deg om at RT-AC66 gir kablet tilkobling i repeater-modus. Dette er forklaring fra ruterens GUI med illustrasjon på funksjonaliteten i Asus-ruterens moduser. 1 Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Beklager, prøvde å være ironisk da du hinter til at jeg ikke har brukt en asus router. For å fjerne all tvil; ja jeg har brukt forskjellige asus-routere og jeg har en hjemme. Hvis du mener at bildet av repeater-modus sier at man ikke gir kablet tilkobling, vil det si at routeren ikke gir kablet tilkobling i trådløs ruter (standard) modus også da hvis du skal gå ut i fra bildene. Hvis TS er interessert i å bruke AC66U med E5776 slik jeg foreslo, er det bare å prøve. Jeg kan eventuelt koble AC66U som repeater mot en annen router for å teste, dette kan fort ta noen dager. PIN-kode = PIN-koden til SIM-kortet som står i E5776. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå