Tullballj Skrevet 1. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2017 https://goo.gl/photos/JZsURRCPr5s8sruu5 denne da? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Den siste virket. For meg virker det som at den henger oppe fremdeles. Altså det problemet som er årsaken til at fjæren røk i første omgang, er der fremdeles. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 (endret) https://goo.gl/photos/JZsURRCPr5s8sruu5 denne da? ehh fjæren hopper jo oppe med fjærbeinslageret / toppen. Vet det er kjedelig, men du må ned igjen til verkstedet å vise dem. Du har byttet fjær og lager hos dem, da skal ikke bilen komme ut slik Så om de har byttet lagrene evt feile deler etc ? vanskelig å si, men du må reklamere. Endret 1. mars 2017 av Smultring77 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 (endret) feilposting Endret 1. mars 2017 av Smultring77 Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 1. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2017 Kan jeg kjøre bilen til verkstedet slik? Typisk... Svigers kommer på besøk i helgen og nå mangler jeg en bil. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Jada, trygt til verkstedet, men jeg ville vegret meg å kjøre noe særlig mer med det uten at verkstdet sier at det er greit. Bare så du sikrer deg mot ytterligere utgifter med at de sier at din kjøring etter at du visste om feilen er årsak til evt mer skader.BTW så har jeg kjørt i et par år med en Camry som hadde samme problem... Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 1. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2017 Har kjørt den til verkstedet nå. Lei av alt tullet, så de bør fikse opp i det uten å forlange mer penger. 1 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 (endret) Fjøra blir ikke med rundt ser det ut til, dette er sannsynligvis det samme som gjorde at fjøra knakk i utgangspunktet. Byttet de ikke fjørbeinslager? Edit: Ser det har kommet endel poster etter den posten jeg svarte på Endret 1. mars 2017 av daruu Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 2. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2017 Fjøra blir ikke med rundt ser det ut til, dette er sannsynligvis det samme som gjorde at fjøra knakk i utgangspunktet. Byttet de ikke fjørbeinslager? Edit: Ser det har kommet endel poster etter den posten jeg svarte på Jeg har betalt for å få bytte fjærbenslager så e bør jo ha byttet det. 1 Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 2. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2017 Var feile lager. De beklager og skulle fikse. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 tenker det ja ... bra de ordner opp Var feile lager. De beklager og skulle fikse. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 2. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2017 Ja, god service =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå