Micko Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Google og Amazon vurderer muligheten for å la brukere ringe rett fra sine smarte høyttaler-enheter.Kan dette bli den nye formen for fasttelefon? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 En fasttelefon som kun funker i USA da eller? AtW Lenke til kommentar
eloekset Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 En fasttelefon som kun funker i USA da eller? Integrasjon med Skype. Skype har jo hatt billige samtaler til telefonnettet i årevis. 16,6 øre/min til USA f.eks.: https://secure.skype.com/en/calling-rates?wt.mc_id=legacy&expo365=bundled Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Hindrer ikke det faktum at de to ikke akkurat er flinke til tenke utenfor usa-boksen, hardware er jo feks ikke tilgjengelig her. AtW Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Hardware tilgjengelig på eBay, software mer problematisk. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Joa, men hardwaren er ikke så godt tilpasset Norge. Den vedvarende stemoderlige behandlingen av alt utenom USA er problematisk med begge to. AtW Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Kan dette bli den nye formen for fasttelefon? - Nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Skjønte jeg dette? En telefon som står stille og muligens må ha sitt eget nummer? Hvis noen mot formodning finner mitt andre nummer, så må jeg gå bort til høyttaleren og snakke med den? Hmmmmmm... Jeg venter heller til 5G kommer, for da kan jeg starte en samtale i brødristeren og fortsette i kaffetrakteren og avslutte i den elektriske tannbørsten. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Skjønte jeg dette? En telefon som står stille og muligens må ha sitt eget nummer? Hvis noen mot formodning finner mitt andre nummer, så må jeg gå bort til høyttaleren og snakke med den? Hmmmmmm... Jeg venter heller til 5G kommer, for da kan jeg starte en samtale i brødristeren og fortsette i kaffetrakteren og avslutte i den elektriske tannbørsten. Haha, brave new world 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Kan dette bli den nye formen for fasttelefon? - Nei Betteridge's law of headlines is one name for an adage that states: "Any headline that ends in a question mark can be answered by the word no." Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Blir nok utsatt en del da må finne en løsning for 911 oppringning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg