Torhild Jansen Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Lille blå. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Liker v3 best. Her ser det ut som blåmeisen (så fikk du vite det ;-) er blitt irritert på deg og tenker: Hva f....n er det den dama holder på med? Har hun ikke annet å gjøre på? Fine bilder av en nydelig fugl. Mvh.Oddvar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 18. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2017 Liker v3 best. Her ser det ut som blåmeisen (så fikk du vite det ;-) er blitt irritert på deg og tenker: Hva f....n er det den dama holder på med? Har hun ikke annet å gjøre på? Fine bilder av en nydelig fugl. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Fine bilder av blåmeis, blue tit V1 før fuglevennen Leif M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Flotte nærbilder av blåmeisen, går for V1 som det aller beste. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Kjempe flott Torhild. for meg V2 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Skulle jeg rangere disse versjonene så ville jeg valgt den rekkefølgen du presenterer dem i Den første er definitivt best, men kanskje ørlite lysdemping og kontrastøkning til - men da svært forsiktig. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Skulle jeg rangere disse versjonene så ville jeg valgt den rekkefølgen du presenterer dem i Den første er definitivt best, men kanskje ørlite lysdemping og kontrastøkning til - men da svært forsiktig. Roar Takker .... syntes også V1 var best (i kvalitet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg