Gunnar Fagerli Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Fotografen 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Flott feriebilde.... Håper å bestige Teide i neste uke så det var artig at du fikk med deg denne toppen på 3700moh.... Ha en fortsatt fin ferie! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 18. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2017 Flott feriebilde.... Håper å bestige Teide i neste uke så det var artig at du fikk med deg denne toppen på 3700moh.... Ha en fortsatt fin ferie! Mvh Fredrik Takk Fredrik! Ønsker deg god ferie og lykke til med å bestige Teide som jeg også planlegger i løpet av vinteren. Kom tilbake til Nordmøre og dritværet i går:-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Her råder tydeligvis to forskjellige meninger om hva som er mest fotogent (fotogen på svensk= parafin). Mens fotografen på bildet synes scenariet til venstre er mest severdig, fenges du tydeligvis av området han snur ryggen til. Ellers er det god stemning i bildet, med nydelig bakgrunn: hav fjell og himmel med fine farger. Forgrunnen skjemmes litt av steinblokkene -synes nå jeg da. Lurer på om det en anelse symbolikk i bildet ditt? Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 18. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2017 Her råder tydeligvis to forskjellige meninger om hva som er mest fotogent (fotogen på svensk= parafin). Mens fotografen på bildet synes scenariet til venstre er mest severdig, fenges du tydeligvis av området han snur ryggen til. Ellers er det god stemning i bildet, med nydelig bakgrunn: hav fjell og himmel med fine farger. Forgrunnen skjemmes litt av steinblokkene -synes nå jeg da. Lurer på om det en anelse symbolikk i bildet ditt? Mvh.Oddvar Steinblokkene er med for komposisjonens skyld og blåfargen for symbolikken. Takk for tilbakemeldingen! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg