Gå til innhold

Fotografen 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott feriebilde.... :)

Håper å bestige Teide i neste uke så det var artig at du fikk med deg denne toppen på 3700moh.... :)

Ha en fortsatt fin ferie!

Mvh Fredrik

Takk Fredrik! Ønsker deg god ferie og lykke til med å bestige Teide som jeg også planlegger i løpet av vinteren. Kom tilbake til Nordmøre og dritværet i går:-) Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Her råder tydeligvis to forskjellige meninger om hva som er mest fotogent (fotogen på svensk= parafin).

Mens fotografen på bildet synes scenariet til venstre er mest severdig, fenges du tydeligvis av området han snur ryggen til.

Ellers er det god stemning i bildet, med nydelig bakgrunn: hav fjell og himmel med fine farger.

Forgrunnen skjemmes litt av steinblokkene -synes nå jeg da.

Lurer på om det en anelse symbolikk i bildet ditt?

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Her råder tydeligvis to forskjellige meninger om hva som er mest fotogent (fotogen på svensk= parafin).

Mens fotografen på bildet synes scenariet til venstre er mest severdig, fenges du tydeligvis av området han snur ryggen til.

Ellers er det god stemning i bildet, med nydelig bakgrunn: hav fjell og himmel med fine farger.

Forgrunnen skjemmes litt av steinblokkene -synes nå jeg da.

Lurer på om det en anelse symbolikk i bildet ditt?

Mvh.Oddvar

Steinblokkene er med for komposisjonens skyld og blåfargen for symbolikken. Takk for tilbakemeldingen! Mvh Gunnar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...