klippdeg Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Lei av håret mitt......! Har langt hår til midt på ryggen ca som bare er et ork å ha for tiden. kan tenke meg å klippe det helt kort men tør jeg det da?Noen andre som har tenkt den samme tanken her?Tør du klippe deg helt kort? Lenke til kommentar
Populært innlegg Zork Skrevet 18. februar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 18. februar 2017 I 1963, i et travelt veikryss i Saigon, satt Thich Quang Duc seg stille ned mens noen venner av ham helte bensin på ham og satte fyr på ham. Der satt han, helt stille uten å hverken si noe eller røre på seg mens han brant til døde. Det var hans måte å protestere mot Sør-Vietnams forfølgelse av buddister. Men jeg sporer av... hva var det du lurte på om du turte, igjen? 17 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Hvor gammel er du? Klipp deg. Det vokser ut igjen, dersom du ikke skulle være fornøyd. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Gi vekk håret ditt så gjør du en god gjerning samtidig http://nfvb.no/aktuelle-saker/haardonasjon-article1582-143.html Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Min mening er at selv de fineste damene i verden svært sjeldent klarer å se bra ut med kort hår. Så dine sjanser er mikroskopiske. 4 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Jeg synes Gunhild Stordalen kler sin korte frisyre. https://livebookswordpress.s3.amazonaws.com/uploads/sites/326/2015/06/gunhild_stordalen_blog_15.jpg 1 Lenke til kommentar
ili Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Prøv noen parykker først og se 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Mange pene damer med kort hår. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) Mange pene damer med kort hår. Ja, men flest pene damer har langt hår. Endret 18. februar 2017 av Den Perfekte Jobben Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) Mange pene damer med kort hår. Ja, men flest pene damer har langt hår. Smakssak. Endret 18. februar 2017 av JoseCuervo Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Ville ha gått for en mellomlengde først, så blir overgangen mindre. Lenke til kommentar
klippdeg Skrevet 18. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2017 har fått tilbud om å være hårmodell kort klipp.Gratis med andre ord.det blir så fort frisøren har nok modeller.Er det noen andre i oslo området som vil el skal klippe håret kort så kan du sikkert dra sammen med meg. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Har du fjeset for det kan du se veeeeeldig bra ut med en bob. Jeg elsker dem og de elsker meg! 1 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Stemmer også for en mellomlengde først. Klipp eventuelt av "bare" en 10-15cm eller så. Jeg har selv langt hår - og trives med det -, men følte for første gang i mitt liv i nov-des at det var _for_ langt og vanskelig å håndtere. Fikk vekk drøye 10cm i juleklippen og alt ble mye enklere Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Mange pene damer med kort hår. Ja, men flest pene damer har langt hår. Smakssak. Sant. Ifølge Business Insider har tysk forskning vist at kvinners hår spiller en stor rolle i om menn oppfatter dem som attraktive. Langt, tykt og sunt hår oppfattes som attraktivt fordi det signaliserer fysisk helse, ungdom og altså igjen evnen til å føde barn. Jeg synes Gunhild Stordalen kler sin korte frisyre. https://livebookswordpress.s3.amazonaws.com/uploads/sites/326/2015/06/gunhild_stordalen_blog_15.jpg Har ikke henne kort hår fordi hun er syk? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Jo, hun er syk - hun kler den likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå