DaRe_deVIl Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Ja, topic sier jo masse, men jeg lurer på om det er en måte jeg kan få tak i passordet igjen siden det er ingen som vet det i familien.. Har en D-Link greie.. Er det noen standard passord eller?? Vis ikke så er det kanskje metoder til å fa tak i det på andre måter Trenger det sårt, må ordne noe innstillinger Lenke til kommentar
Tarmslyng Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Står vel i dokumentasjonen hvordan man resetter gateway'en tenker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Ja, topic sier jo masse, men jeg lurer på om det er en måte jeg kan få tak i passordet igjen siden det er ingen som vet det i familien..Har en D-Link greie.. Er det noen standard passord eller?? Vis ikke så er det kanskje metoder til å fa tak i det på andre måter Trenger det sårt, må ordne noe innstillinger hos meg er passordet det samme som det jeg bruker til å koble opp til internett me. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Problemet er at jeg kobler opp uten passord og hva mener du med dokumentasjon?? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Bruksanvisningen som følger med... Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Problemet er at jeg kobler opp uten passord og hva mener du med dokumentasjon?? Blir sinnsykt irritert over BitTorrent nå.. Det står at jeg kan laste end i hastigheter oppimot 400kb/sek så laster den ned i bare 1-2 kb/s Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Ja, men jeg har ingen.. :/ Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Trenger ett svar her altså.. Har altså ikke verken bruksanvisning eller passord, passordet til internett finner jeg ikke, men hvor kan jeg finne det inne på dataen? (det er vel lagra ett sted) Lenke til kommentar
UAM Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Reset routeren, eller/og prøv passordet "admin" Lenke til kommentar
tKila Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Om du har DI-624 (el.lign) Default IP: 192.168.0.1 Default bruker er: admin Default passord er: altså blankt. Om du har konfigureret den, har du sikkert også endret passordet. Da bør du nok re-sette.... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Ja, men jeg har ingen.. :/ Har du sjekket med produsenten om de har manualer for nedlastning? D-link greie? Den har vel en typebetegnelse? Lenke til kommentar
Tarmslyng Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Ja, men jeg har ingen.. :/ Hva med å gå inn på D-link's sine heimesider, muligens du finner noe å laste ned derfra Doh... agvg kom før meg Endret 2. desember 2003 av Tarmslyng Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Dersom du ikke har satt noe annet passord, er det høyst sannsynlig bare å logge inn som admin og uten passord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå