Gjest Slettet+0987123 Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Kloss... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Velger meg V1 som jeg kanskje ville "sprita opp" litt med ekstra fargemetting. Muligens 1,5 cm beskjæring oppe som roer ned når elementer oppunder bildekant forsvinner mens du får en trekant med to diagonaler som skjæres av øvre ramme og øker spenningen. Scroll opp, dekk over og se. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Velger meg V1 som jeg kanskje ville "sprita opp" litt med ekstra fargemetting. Muligens 1,5 cm beskjæring oppe som roer ned når elementer oppunder bildekant forsvinner mens du får en trekant med to diagonaler som skjæres av øvre ramme og øker spenningen. Scroll opp, dekk over og se. Roar Takker for hyggelig , positiv og konstruktiv tilbakemelding. Har lagt ut to alternative beskjæringer v4 og v5 som også er noe fargemessig -"oppspritet-" Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg