Gjest Slettet-376f9 Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Da tror jeg far kan slappe av. Jeg har aldri mistenkt deg for å trolle, men når det gjelder mulige lovbrudd ønsker alle parter å få saken best mulig belyst, og da blir det alltid stilt en masse spørsmål. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 La oss heller legge spekulasjonene til side og la TS svare selv. Da hjelper vi ham best. Da burde du kanskje heller la tvilen komme TS tilgode istedet for å påstå at TS lyver (for det er jo faktisk det du gjør) uten å engang prøve å underbygge. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 18. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2017 Joda, men han ble oppringt i går fredag etter å ha kjørt rundt i nybil i ca 1 1/2 uke. Hadde ikke han blitt kontaktet kjappere hvis det var poliitiet som observerte han? Har selv bilkamera i min bil, og det er ikke alltid man kan stole på klokken på filmen. Hvis bilen er filmet og anmeldt av privatperson er det ikke sikkert at videoen gir nøyaktig visning av tiden, og da kan det eventelt gjøre at han fortsatt må bevise sin uskyld? Har selv anmeldt noen for grisekjøring og da viste klokken 1 time feil. Lenke til kommentar
Sithric Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Joda, men han ble oppringt i går fredag etter å ha kjørt rundt i nybil i ca 1 1/2 uke. Hadde ikke han blitt kontaktet kjappere hvis det var poliitiet som observerte han? Har selv bilkamera i min bil, og det er ikke alltid man kan stole på klokken på filmen. Hvis bilen er filmet og anmeldt av privatperson er det ikke sikkert at videoen gir nøyaktig visning av tiden, og da kan det eventelt gjøre at han fortsatt må bevise sin uskyld? Har selv anmeldt noen for grisekjøring og da viste klokken 1 time feil. Han skal ikke bevise sin uskyld. Det er Påtalemakten som har bevisbyrden og dersom han har papirer på at han har levert bilen og kjørte en annen bil på det tidspunktet, så er det Påtalemakten sin oppgave å bevise at opplysningene han kommer med ikke stemmer. Kan de ikke det skal han være å regne som uskyldig. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) Trådstarter: Hvorfor er du tilsynelatende ambivalent? Du vil at fyren på NAF skal bli straffet men du spør om det blir ulempe eller noe for ham samtidig?? Din far har beviser for at han ikke eide bilen da den ble grisekjørt, kan du ikke slå deg til ro med det? Det er sånt som gjør historien din suspekt. Endret 19. februar 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 19. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) Trådstarter: Hvorfor er du tilsynelatende ambivalent? Du vil at fyren på NAF skal bli straffet men du spør om det blir ulempe eller noe for ham samtidig?? Din far har beviser for at han ikke eide bilen da den ble grisekjørt, kan du ikke slå deg til ro med det? Det er sånt som gjør historien din suspekt.Hvorfor er det suspekt å lure på hva som skjer med karen på Naf? Jeg er medlem av naf og bruker de aktivt. Hvis jeg skal fortsette å bruke naf lokalt vil jeg vite at jeg kan stole på de. Skal for eksempel selge bilen min i løpet av året til fordel for ny, også min bil er bygget for fart. Er faktisk kjappere enn den min far hadde. Jeg kommer ikke til å bruke naf stasjonen der igjen til å få salgs test på bilen hvis jeg vet den fyren fortsatt jobber der, eller at naf behandler biler på den måten. Det er jo en skandle at en seriøs organisasjon behandler andre sine biler slik. Hadde egentlig vært en fin sak for vg. Jeg vet at det kan være fristende å trykke litt til når det er biler som gjør 0-100 kilometer i timen på 3-4 sekunder, men det er ikke greit at Naf leker seg med andre sine biler. Jeg er også opptatt av å vite at det går bra med min far (naturlig nok). Kjipt hvis han får problemer på grunn av utro ansatt hos naf. Endret 19. februar 2017 av Tullballj Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Trådstarter: Hvorfor er du tilsynelatende ambivalent? Du vil at fyren på NAF skal bli straffet men du spør om det blir ulempe eller noe for ham samtidig?? Din far har beviser for at han ikke eide bilen da den ble grisekjørt, kan du ikke slå deg til ro med det? Det er sånt som gjør historien din suspekt. Hvorfor er det suspekt å lure på hva som skjer med karen på Naf? Jeg er medlem av naf og bruker de akivt. Hvis jeg skal fortsette å bruke naf lokalt vil jeg vite at jeg kan stole på de. Skal for eksempel selge bilen min i løpet av året til fordel for ny, også den er bygget for fart. Jeg kommer ikke til å bruke naf stasjonen der igjen til å få salgs test på bilen hvis jeg vet den fyren fortsatt jobber der, eller at naf behandler biler på den måten. Det er jo en skandle at en seriøs organisasjon behandler andre sine biler på den måten. Jeg er også opptatt av å vite at det går bra med min far (naturlig nok). Lær deg å lese det som står. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 19. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2017 Leser det som står, men fortår ikke hva du mener som er uklart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 BTW: hvordan går det med far? Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Leser det som står, men fortår ikke hva du mener som er uklart. At du på den ene siden er sint på NAF fyren men du er også bekymret for at NAF fyren skal få straff eller sparken. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 19. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2017 BTW: hvordan går det med far? Det går bra. Han kan ikke gjøre så mye før han hører fra politiet igjen. Han håper og tror at bevisene han har skal være gode nok for å bevise at ikke han kjørte bilen. Eneste minuset i forhold til saken hans er at han mistet førerkortet i 12 md. for noen år tilbake. Skulle rekke en ferge og møte på jobben. Kjørte for fort inn i 60 sonen. Var 80 sone og 200 meter med 60 sone før det ble 80 igjen. Håper ikke det kan slå tilbake på han. Det er ikke unskyldning at han kjørte for fort da, men er surt når det er et øde sted. Uansett har han fått sin straff for det. Dette med naf er ikke hans skyld. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Leser det som står, men fortår ikke hva du mener som er uklart. At du på den ene siden er sint på NAF fyren men du er også bekymret for at NAF fyren skal få straff eller sparken. Det må da være lov å få frem alle sider vel? Man kan da være sint på en fyr som har gjort noe ulovlig (om det stemmer), og samtidig være opptatt av konsekvensene det vil få om saken anmeldes elns? Det blir vel omtrent som at jeg ikke er noe glad i naboen min, uten at jeg ønsker å knerte fyren? Bare for å sette det på spissen? :-) Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 19. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2017 Leser det som står, men fortår ikke hva du mener som er uklart. At du på den ene siden er sint på NAF fyren men du er også bekymret for at NAF fyren skal få straff eller sparken. Er ikke bekymret for naf fyren. Håper han får sparken. Hvis ikke kommer ikke jeg eller familien mer til å bruke naf. Vurderer også å gå til avisen med det hvis det oppstår mer problemer i forhold til saken. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Leser det som står, men fortår ikke hva du mener som er uklart.At du på den ene siden er sint på NAF fyren men du er også bekymret for at NAF fyren skal få straff eller sparken. Er ikke bekymret for naf fyren. Håper han får sparken. Hvis ikke kommer ikke jeg eller familien mer til å bruke naf. Vurderer også å gå til avisen med det hvis det oppstår mer problemer i forhold til saken. Ok da er vi enige det bare virket litt suspekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå