magnum44 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 I need for speed underground er det som oppoverknappen blir tappet fort hele tiden. Eneste måten å få spillet til å funke er å installere joy2key (program som omdefinerer joystick knappene til keyboard knapper) men det innebærer faktisk at jeg må starte spillet først og så plugge i usb paden etterpå ellers så skjer samme problemet igjen. Det skjedde også i Virtua Tennis men dette ble fikset når jeg disablet den ubrukte psx porten. Men NFS-U funker fortsatt ikke skikkelig. I Fifa 2004 har det funka fra første stund dog, uten at jeg måtte skifte oemname til Logitech Dual, men kunne ikke binde knappene. Har ikke testet fifa2004 på nytt med Logitech fiksen, kan noen bekrefte om knappene er bindable? Tilslutt: Er det noen i det hele tatt som får force feedback til å funke? Hot Pursuit2 og NFS-U henger seg etter noen hopp, og i fifa2004 blir hvert forcefeedback varig slik at jeg må alt-tabbe for å få paden til å bli stille igjen. Tilslutt: Spørsmålet er altså om noen har en fix som funker til NFS-U (Hvis det det da ikke bare er meg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå