kocmoc Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Når jeg kommer hjem fra jobb og slår på PCen slår ikke monitoren seg på. Må skru av og på PCen igjen 2-3 ganger så våkner monitoren. Noen som vet hvorfor og hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Det er skjermkortet ditt som ikke våkner høres det ut som. Når dette skjer, prøv å koble deg direkte til utgangene på hovedkortet for å se om det er bilde der. Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Det er skjermkortet ditt som ikke våkner høres det ut som. Når dette skjer, prøv å koble deg direkte til utgangene på hovedkortet for å se om det er bilde der. Er enig med dette. Prøv å ta ut GPU forså og koble skjermen direkte til HK. Lenke til kommentar
kocmoc Skrevet 4. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2017 Det er skjermkortet ditt som ikke våkner høres det ut som. Når dette skjer, prøv å koble deg direkte til utgangene på hovedkortet for å se om det er bilde der. Er enig med dette. Prøv å ta ut GPU forså og koble skjermen direkte til HK. Det funker hvis jeg er kobla til HK. Så problemet er vel skjermkortet. Kan det være at skjermkortet sitter løst? Litt rart da pcen står jo stille hele tiden og det skjer bare innimellom..? Skjerm,kortet er bare et år gammelt (MSI GEforce GTX 960) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Deaktiver skjermkortet på hk i bios. Kan være der det blir krøll. Lenke til kommentar
kocmoc Skrevet 2. april 2017 Forfatter Del Skrevet 2. april 2017 Ville bare oppdatere denne med å si at det mest sannsynligvis hjalp å deaktivere skjermkortet på HK. So far, so good. Takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå