Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 jeg vet ikke om jeg var interessert i hun, fordi jeg mener jeg må møte noen før man vet noe sånt, etter utallige jenter som bare ignorer etter kort tid kan umulig vite hvorfor. tar jeg kontakt med noen eller noen tar kontakt med meg prøver jeg ihvertfall men en date eller noe. ikke bare ignorer etter kort tid. har hatt null problem med å sjekke opp jenter ansikt til ansikt, men over mld slutter de bare å svare, det er ganske irriternde oppførsel og en uting, tror mange gutter er oppgitt over holdingen til jenter her i landet, begerer mitt er ihvertfall ganske fult. Ingenting av det du sier er feil, men det finnes utallige andre årsaker som ikke nødvendigvis handler om deg om hvorfor man slutter å svare. Det hadde vært kjekt å vite hvorfor, men samme årsakene kan være personlige som man ikke deler med en man forsovet ikke kjenner. Kvinner er dessuten storbrukere av sosiale medier, og det er ikke et fordelaktig "sted" for menn å bli kjent eller ta første steget med å søke kontakt med en. Du er mest sannsynlig en av flere daglige som prøver å få oppmerksomheten fra en kvinne på sosiale medier. Selvsagt får du et da begrenset tid på å fange hennes langvarige interesse. Du sier at du har null problemer med å sjekke opp ansikt til ansikt. Fortsett med det istedet der dere kan ha hverandre i fokus istedet. sant, det er bare det at i dagens samfun, spesielt Norge, begynner det å bli veldig vansklig å sosialemedier, som f.eks tinder for å få kontakt med noen, ihvertfall hvis man vil noe mer enn bare sex. ( noe om det oftest blir til ute på byen) men det er trist hvis det er tilfellet at det er så mange gutter som maser på slike sider at jenter blir kalde og uhøfflige mot noen som kanskje kunne ha vært en bra match, men kommer aldri så langt fordi man blir ignorert før man blir kjent eller møtes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 da burde hu kanskje ikke prøve å date eller snakke med 20 stk på 1mnd. men det er vel kanskje noe av problemet at fordeling på jente, gutt er alt for stor. Hun trenger sannsynligvis ikke prøve - alt hun trenger er å eksistere, så har hun hundrevis av meldinger i diverse innbokser daglig fra tørste guttepjokker. Men det du her sier er altså at hun bør heller la være å svare i stedet for å slite seg ut på meningsløse samtaler med gud og hvermann? Hvordan er det å møte seg selv i døra? tja, hadde egentlig vært bedre hvis hun ikke svarte i det hele tatt, da hadde jeg ihvertfall skjønt noe. men å innlede en samtale og så bare, neeei, bytte sokker og ignorer han fyrn da? ut av ingenting. Lenke til kommentar
ntls Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 tydligvis, men kan du hjelpe meg med å forstå hvordan det er mulig etter meldinger som: hva gjør du, liker du å gå ut på byen, skal du noe gåy til helgen... Hvis det var den 20. helt identiske samtalen hun hadde hatt den måneden, ser jeg utmerket godt at hun ikke gadd enda en. da burde hu kanskje ikke prøve å date eller snakke med 20 stk på 1mnd. men det er vel kanskje noe av problemet at fordeling på jente, gutt er alt for stor. Tenkt på at det kan være at det er 20 stk personer som deg som prøver å snakke med henne? Fordelingen mellom kvinner og menn er kulturelt og henger med hvor man oppsøker kvinner. Som nevnt nettopp, sosiale medier er som kjøttbaren på byn; kvinner dominerer der. Oppsøk heller andre muligheter å møte mennesker på. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Jepp, jeg vet, men når du begyner å skylde på jenter for gutters sexlyst og handlinger så blir det rett og slett for dumt. nei for du skjønte ikke hva jeg mente med det. jenter klager hele tiden på at gutter er ute etter sex og ikke er interessert i å bli kjent. her har vi grunnen.... Jeg forsto veldig godt hva du mente, men hvis ikke så mente du noe annet enn du skrev. Det jeg isåfall ikke forsto var at jeg måtte lese mellom linjene. Jeg har ikke hørt så veldig mye klaging fra jenter om det, går mer på at de ikke finner noen som er bra nok Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Jepp, jeg vet, men når du begyner å skylde på jenter for gutters sexlyst og handlinger så blir det rett og slett for dumt. nei for du skjønte ikke hva jeg mente med det. jenter klager hele tiden på at gutter er ute etter sex og ikke er interessert i å bli kjent. her har vi grunnen.... Jeg forsto veldig godt hva du mente, men hvis ikke så mente du noe annet enn du skrev. Det jeg isåfall ikke forsto var at jeg måtte lese mellom linjene. Jeg har ikke hørt så veldig mye klaging fra jenter om det, går mer på at de ikke finner noen som er bra nok ikke rart de ikke finner noen som er bra nok når de ikke er villige til å prøve. hver eneste tekst på tinder fra jenter står det: er ikke interessert i ons. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Er det Tinder du snakker om? 1 Lenke til kommentar
ntls Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Det jeg kan være enig med er at den generelle oppfatningen av datekulturen i norge og i vesten har gjort forventningene om dating veldig annerledes, og fordelaktig for kvinner. Ratioen for matching på tinder er et godt eksempel. I min mening får begge kjønn "svi" for det, selv om det er frontet som beste måten å finne en flørt på. Hvem har ikke lyst på en flørt liksom? Kvinner får et syn på menn er griser og desperate, og menn får et syn på kvinner som overfladiske og kalde. Hence hvorfor TS ranter om det. Men dette gjelder heldigvis for det meste i sosiale medier. Man kan fint treffe og møte, og finne tonen med mennesker om man legger ned telefonen... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Er det Tinder du snakker om? det er egentlig uvesentlig hva det er snakk om, det er det samme uansett om det er en datingside, facebook, eller tinder. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Er det Tinder du snakker om? det er egentlig uvesentlig hva det er snakk om, det er det samme uansett om det er en datingside, facebook, eller tinder. Du har altfor høye forventninger gutten min 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Er det Tinder du snakker om? det er egentlig uvesentlig hva det er snakk om, det er det samme uansett om det er en datingside, facebook, eller tinder. Du har altfor høye forventninger gutten min hva mener du? at og snakke med noen eller en øl eller hva det måtte være er for høye forventninger? :/ ikke rart det blir fler og fler single i det landet her, jenter tar det alt for høytidllig. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Jeg mener at du har altfor høye forventninger gutten min Det har jenter også så det blir litt krasj. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Jeg mener at du har altfor høye forventninger gutten min Det har jenter også så det blir litt krasj. ja ja sikkert, jeg vil bare snakke med noen jeg finner interessant og ta en date, thats all. men blir offer for disse sosiale medier, og ignorert uten grunn. men takk til alle som klarte å komme med bra svar! det her er vel egentlig en unødvendig diskusjon som ikke kommer noe vei, det har blitt som det har blitt desverre. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 ja ja sikkert, jeg vil bare snakke med noen jeg finner interessant og ta en date, thats all. men blir offer for disse sosiale medier, og ignorert uten grunn. Øøøøh, det er derfor du ikke får en date. De finner ut at de ikke er interessert i deg og gidder ikke bruke de 0.2 kaloriene det koster å skrive det til deg. Hvorfor er du så spesiell? Hvorfor skal de gidde å bruke tid på deg hvis de ikke er interessert? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 ja ja sikkert, jeg vil bare snakke med noen jeg finner interessant og ta en date, thats all. men blir offer for disse sosiale medier, og ignorert uten grunn. Øøøøh, det er derfor du ikke får en date. De finner ut at de ikke er interessert i deg og gidder ikke bruke de 0.2 kaloriene det koster å skrive det til deg. Hvorfor er du så spesiell? Hvorfor skal de gidde å bruke tid på deg hvis de ikke er interessert? det er jo umulig å finne ut at de ikke interssert i noen uten å bli kjent!?! det sier jo seg selv... hadde jeg møtt de hadde det garantert gått anderledes. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Da får du komme deg på banen et sted der du får ansikt til ansikt med en gang. Det er mulig å finne ut om man er interessert eller ikke med et par meldinger, men det blir kanskje på et noe tynnere grunnlag. Så lite som en skrivefeil kan være nok. Høres teit ut, men det er en grunn til at tekst ikke er den beste måten å finne damer. Tålmodighet er fiskerens beste venn. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Da får du komme deg på banen et sted der du får ansikt til ansikt med en gang. Det er mulig å finne ut om man er interessert eller ikke med et par meldinger, men det blir kanskje på et noe tynnere grunnlag. Så lite som en skrivefeil kan være nok. Høres teit ut, men det er en grunn til at tekst ikke er den beste måten å finne damer. Tålmodighet er fiskerens beste venn. hvis det er tilfellet synes jeg veldig synd på de, da kan de gå glipp av mye bra. tålmodighet kan også gå andre veien, gi gutten en sjangse. uansett så er ikke jeg her for å legge meg flat slik at jenta skal velge mellom meg og tjue andre. det er også et problem norske jenter har er at de prøver veldig lite selv, ikke mange ganger jeg har blitt sjekket opp i norge av en jente, men i utlandet har det skjedd mange fler ganger. jenter i norge må slutte og tro at de er så spesielle og kan få alt de vil, og vrake eller ignorere noen pga bagateller. er du på markedet, snakk med folk, dra på date, ikke vær en bitch. Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 (endret) Da får du komme deg på banen et sted der du får ansikt til ansikt med en gang. Det er mulig å finne ut om man er interessert eller ikke med et par meldinger, men det blir kanskje på et noe tynnere grunnlag. Så lite som en skrivefeil kan være nok. Høres teit ut, men det er en grunn til at tekst ikke er den beste måten å finne damer. Tålmodighet er fiskerens beste venn. hvis det er tilfellet synes jeg veldig synd på de, da kan de gå glipp av mye bra. tålmodighet kan også gå andre veien, gi gutten en sjangse. uansett så er ikke jeg her for å legge meg flat slik at jenta skal velge mellom meg og tjue andre. det er også et problem norske jenter har er at de prøver veldig lite selv, ikke mange ganger jeg har blitt sjekket opp i norge av en jente, men i utlandet har det skjedd mange fler ganger. jenter i norge må slutte og tro at de er så spesielle og kan få alt de vil, og vrake eller ignorere noen pga bagateller. er du på markedet, snakk med folk, dra på date, ikke vær en bitch. Jeg vet om mange norske jenter som tar initiativ, jeg. Men kanskje du er mer "ute på banen" i utlandet? Der er du jo out and about. Kanskje du er i ekstra godt humør i utlandet også siden du er på ferie, og har en bra utrstråling? Forøvrig kommer du ingen vei med den siste holdningen. Prøv å snu på det. Tenk om jeg hadde sagt: "Norske gutter må slutte å tro de er så spesielle og kan få alt de vil! Er du på markedet, snakk med folk, ikke vær et asshole! Og forresten date meg norske gutter! " Haha ikke så veldig attraktiv holdning. De norske guttene jeg har blitt forelsket i har jeg truffet gjennom aktiviteter og skole. Klarer ikke få følelser gjennom en app eller et par dates, dessverre. Har vært ganske flink til å ta insj hos dem da. Men man bør komme seg litt ut, ja, og vise sine gode sider til et stort antall folk. Endret 17. februar 2017 av Kablam 2 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 det er også et problem norske jenter har er at de prøver veldig lite selv, ikke mange ganger jeg har blitt sjekket opp i norge av en jente, men i utlandet har det skjedd mange fler ganger. jenter i norge må slutte og tro at de er så spesielle og kan få alt de vil, og vrake eller ignorere noen pga bagateller. er du på markedet, snakk med folk, dra på date, ikke vær en bitch. Har du tenkt over at når du blir sjekket opp i utlandet så anser jentene deg som norsk og eksotisk, mens når du er i Norge så anses du som norsk og kjedelig? Eller om du er turist i utlandet, så anser jentene deg som moro uten forpliktelser, mens i Norge anses du som en høy risiko for å ta ting alt for seriøst (ref. første post)? Har du også tenkt over de 20 andre gutta jenta som sjekker deg opp velger bort fordi du er en eksotisk nordmann og dermed automatisk mer interessant for henne? Er hun virkelig bedre enn norske jenter, eller er den eneste forskjellen at du selv anses som eksotisk og interessant når du ikke er i Norge? Anser jenter i Norge seg som spesielle? Eller anser de rett og slett oppmerksomhet fra gutter som lite verdifullt i og med at de blir oversvømt med det daglig? Kan det tenkes at når du blir kuttet ut, så blir du kuttet ut til fordel for en mann som er mer interessant? Hva er i så fall galt med det? Mener du at hun burde være trofast til deg når hun først prater med deg, slik du er trofast til henne fordi du ikke har så mange andre jenter å prate med? Prøv å se situasjonen fra litt ulike vinkler. Ja, jeg skjønner at det ikke er særlig hyggelig å bli ansett som én av pølsene som kommer daskende etter enhver jente på en datingapp. Men sånn er det fordi det er etterspørsel etter jenter, mens det flommer over av gutter. Om du vil beholde kontakten, eller i det minste ligge med henne, må du være morsom, virke spennende, og ordne en date så tidlig som mulig. Om dere kaster intetsigende meldinger frem og tilbake i dagevis er løpet allerede kjørt. Hun prater tross alt med 20 andre samtidig. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå