Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter som bare slutter å svare

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

Hva er gjengangeren i samtalene dine? Det er deg det.

nei det er norske jenter

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

det er ikke normalt når man snakker med noen face to face og bare gå, ignorere, det er frekt og det samme gjelder på meldinger, ingen forskjell, det er bare lettere for feiginger.

Lenke til kommentar

det er ikke normalt når man snakker med noen face to face og bare gå, ignorere, det er frekt og det samme gjelder på meldinger, ingen forskjell, det er bare lettere for feiginger.

Jeg håper du sier ifra til alle jentene som slutter å prate med deg hvor butthurt du blir og hvor frekke de er.

Husk forresten å fortelle oss når denne tråden skal anses som avsluttet. Det ville vært frekt om du bare fant det for godt å slutte og svare! Jeg blir nesten fornærmet bare av å tenke på det...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Jeg håper du sier ifra til alle jentene som slutter å prate med deg hvor butthurt du blir og hvor frekke de er.

Husk forresten å fortelle oss når denne tråden skal anses som avsluttet. Det ville vært frekt om du bare fant det for godt å slutte og svare! Jeg blir nesten fornærmet bare av å tenke på det...

seriøst, voks opp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Ja det hadde vært trasig om NlrD skulle bli sint på oss

hva er poenget her?

uansett dere har fortsatt ikke klart å forstå hva dette handler om, det er ikke det å bli ignorert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Du ser i det minste hvor idiotisk logikken din er når den rettes mot deg selv.

nei for du oppfører deg som en unge som ikke forstår hva jeg vil fram til her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Hva er det du vil fram til? Det eneste jeg ser er noen som sutrer og bærer seg for at han ikke klarer å sjekke opp damer.

kan ikke du bare gå ett annet sted hvis du ikke har noe konstruktivt å komme med, takk.

Lenke til kommentar

.

Det går helt fint an å miste interessen før det har gått 10 meldinger. Man trenger ikke en gang svare på den første meldingen. Ingen skylder noen noe som helst, langt mindre "en sjanse". De aller, aller fleste mennesker på denne kloden er overhodet ikke interessert i å en gang hilse på deg. Drit i dem, og fokuser heller på å finne de som er det.

kan ikke fatte hvordan det er mulig, har man svart i det heletatt må det være en slags interesse.

jeg tror datenorge har blitt så skada og jenter kan velge hva de vil så det er som å handle brød, de hadde ikke lyst på kneip idag, så vi ignorer det brødet, men kneip er jævlig godt.

Og hvem sier ikke at det var en slags interesse? Og hvem sier at førsteinntrykket skal vare livet ut? Kanskje du ga et greit førsteinntrykk, men etter 10-12 meldinger droppet interessen fordi andreinntrykket av deg ikke var så spennende som ditt første. Både kvinner som menn forandrer meninger med tiden (eller meldinger i ditt spesifikke tilfelle).

Bare fordi du liker noen, betyr ikke at de må like deg. Dette er ikke et spørsmål om mangel på høflighet slik du fronter det. Det er bare menneskets natur og kultur.

Lenke til kommentar

Om du mener at ingen i tråden forstår hva du vil frem til, mens samtidig alle i tråden oppfatter deg som sytete og patetisk på samme måte, så kan det enten peke i retning av at

1) vi forstår problemet ditt, og anser deg som sytete og patetisk eller

2) du har gjort en dårlig jobb i å forklare problemet ditt, og du bør heller forklare hva du virkelig mener fremfor å klage på svarene du får

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

.

Det går helt fint an å miste interessen før det har gått 10 meldinger. Man trenger ikke en gang svare på den første meldingen. Ingen skylder noen noe som helst, langt mindre "en sjanse". De aller, aller fleste mennesker på denne kloden er overhodet ikke interessert i å en gang hilse på deg. Drit i dem, og fokuser heller på å finne de som er det.

kan ikke fatte hvordan det er mulig, har man svart i det heletatt må det være en slags interesse.

jeg tror datenorge har blitt så skada og jenter kan velge hva de vil så det er som å handle brød, de hadde ikke lyst på kneip idag, så vi ignorer det brødet, men kneip er jævlig godt.

Og hvem sier ikke at det var en slags interesse? Og hvem sier at førsteinntrykket skal vare livet ut? Kanskje du ga et greit førsteinntrykk, men etter 10-12 meldinger droppet interessen fordi andreinntrykket av deg ikke var så spennende som ditt første. Både kvinner som menn forandrer meninger med tiden (eller meldinger i ditt spesifikke tilfelle).

Bare fordi du liker noen, betyr ikke at de må like deg. Dette er ikke et spørsmål om mangel på høflighet slik du fronter det. Det er bare menneskets natur og kultur.

jeg vet ikke om jeg var interessert i hun, fordi jeg mener jeg må møte noen før man vet noe sånt, etter utallige jenter som bare ignorer etter kort tid kan umulig vite hvorfor. tar jeg kontakt med noen eller noen tar kontakt med meg prøver jeg ihvertfall men en date eller noe.

ikke bare ignorer etter kort tid.

har hatt null problem med å sjekke opp jenter ansikt til ansikt, men over mld slutter de bare å svare, det er ganske irriternde oppførsel og en uting, tror mange gutter er oppgitt over holdingen til jenter her i landet, begerer mitt er ihvertfall ganske fult.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jeg vet ikke om jeg var interessert i hun

Ettersom hun kuttet kontakten med deg visste hun tydeligvis om hun var interessert i deg.

tydligvis, men kan du hjelpe meg med å forstå hvordan det er mulig etter meldinger som: hva gjør du, liker du å gå ut på byen, skal du noe gåy til helgen...

Lenke til kommentar

tydligvis, men kan du hjelpe meg med å forstå hvordan det er mulig etter meldinger som: hva gjør du, liker du å gå ut på byen, skal du noe gåy til helgen...

Hvis det var den 20. helt identiske samtalen hun hadde hatt den måneden, ser jeg utmerket godt at hun ikke gadd enda en.

Endret av henrikwl
  • Liker 2
Lenke til kommentar

jeg vet ikke om jeg var interessert i hun, fordi jeg mener jeg må møte noen før man vet noe sånt, etter utallige jenter som bare ignorer etter kort tid kan umulig vite hvorfor. tar jeg kontakt med noen eller noen tar kontakt med meg prøver jeg ihvertfall men en date eller noe.

ikke bare ignorer etter kort tid.

har hatt null problem med å sjekke opp jenter ansikt til ansikt, men over mld slutter de bare å svare, det er ganske irriternde oppførsel og en uting, tror mange gutter er oppgitt over holdingen til jenter her i landet, begerer mitt er ihvertfall ganske fult.

Ingenting av det du sier er feil, men det finnes utallige andre årsaker som ikke nødvendigvis handler om deg om hvorfor man slutter å svare. Det hadde vært kjekt å vite hvorfor, men samme årsakene kan være personlige som man ikke deler med en man forsovet ikke kjenner. 

Kvinner er dessuten storbrukere av sosiale medier, og det er ikke et fordelaktig "sted" for menn å bli kjent eller ta første steget med å søke kontakt med en. Du er mest sannsynlig en av flere daglige som prøver å få oppmerksomheten fra en kvinne på sosiale medier. Selvsagt får du et da begrenset tid på å fange hennes langvarige interesse. 

Du sier at du har null problemer med å sjekke opp ansikt til ansikt. Fortsett med det istedet der dere kan ha hverandre i fokus istedet.
Endret av ntls
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Hvis det var den 20. helt identiske samtalen hun hadde hatt den måneden, ser jeg utmerket godt at hun ikke gadd enda en.

da burde hu kanskje ikke prøve å date eller snakke med 20 stk på 1mnd.

men det er vel kanskje noe av problemet at fordeling på jente, gutt er alt for stor.

Lenke til kommentar

da burde hu kanskje ikke prøve å date eller snakke med 20 stk på 1mnd.

men det er vel kanskje noe av problemet at fordeling på jente, gutt er alt for stor.

Hun trenger sannsynligvis ikke prøve - alt hun trenger er å eksistere, så har hun hundrevis av meldinger i diverse innbokser daglig fra tørste guttepjokker.

Men det du her sier er altså at hun bør heller la være å svare i stedet for å slite seg ut på meningsløse samtaler med gud og hvermann? :D

Hvordan er det å møte seg selv i døra?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...