Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter som bare slutter å svare

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

Hei

Har opptil flere ganger opplevd at jenter bare slutter å svare, ignorerer uten noe som helst grunn, heller ingen forklaring.

jeg begynner å bli ekstremt lei av hvor følelsesløse og frekke jenter i norge begynner å bli, jeg har veldig avsmak for å ta kontakt med noe pga det.

hva får noen til å gjøre sånt? og ikke en gang ha respekt eller høflighet til å si noe.

ville aldri ha gjort noe sånt selv.

jeg føler jeg begynner å bli ganske ferdig med jenter, jeg får aldri sjangsen til å prøve uansett.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er de ikke interresert så gidder de ikke bruke mer energi på deg. Hvorfor forklare noe som er åpenbart. Det er ikke bare jenter som er respektløse og uhøflige, tror nok det er omtrent likt med gutter bortsett fra at vi prøver å få sex først, noe som er verre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Er de ikke interresert så gidder de ikke bruke mer energi på deg. Hvorfor forklare noe som er åpenbart. Det er ikke bare jenter som er respektløse og uhøflige, tror nok det er omtrent likt med gutter bortsett fra at vi prøver å få sex først, noe som er verre.

selvfølglig forstår jeg at man ikke er interresert, eller ikke alt etter å ha skrevet tilsammen 10 mld, hvordan i helvete kan man vite det.

men poenget mitt er har de ikke noe som helst respekt eller høfflighet til å si det? det verste som finnes er å bli ingnorert på den måten.

det er ikke rart at gutter har gitt opp og bare er ute etter sex, det er jenters egen skyld.

Lenke til kommentar

Ingen skylder deg noe som helst, du har overhodet intet krav på andre menneskers tid. Ta dette inn over deg, så blir livet ditt langt mindre frustrerende.

Hvis noen ignorerer deg, vel, så ignorér tilbake da. Gå videre med livet ditt og bruk heller tiden på de menneskene som frivillig gir deg av sin tid.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Det er jenters skyld at de blir voldtatt også da?

Jenters tankegang er en nøtt som aldri vil knekkes. Jeg har også visst at jeg ikke er interresert etter 10 meldinger så det er ikke noe unikt med jenter.

cheesus, du måtte dra inn det, overhodet ikke det jeg mente

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Ingen skylder deg noe som helst, du har overhodet intet krav på andre menneskers tid. Ta dette inn over deg, så blir livet ditt langt mindre frustrerende.

Hvis noen ignorerer deg, vel, så ignorér tilbake da. Gå videre med livet ditt og bruk heller tiden på de menneskene som frivillig gir deg av sin tid.

har vi virkelig blitt så kalde og lite med mennesklige?

snakker du med noen, så fortjener de å bli behandlet på en bra måte. alle jenter jeg har snakket med eller vært på date med har jeg sagt til "at det går ikke bla bla" jenter er onde, eller feige om du vil.

jeg driter i om de ignorer meg, det er eller ikke poenget her.

Lenke til kommentar

Jenters tankegang er en nøtt som aldri vil knekkes. Jeg har også visst at jeg ikke er interresert etter 10 meldinger så det er ikke noe unikt med jenter.

Jepp, jeg vet, men når du begyner å skylde på jenter for gutters sexlyst og handlinger så blir det rett og slett for dumt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Jepp, jeg vet, men når du begyner å skylde på jenter for gutters sexlyst og handlinger så blir det rett og slett for dumt.

nei for du skjønte ikke hva jeg mente med det. jenter klager hele tiden på at gutter er ute etter sex og ikke er interessert i å bli kjent.

her har vi grunnen....

Lenke til kommentar

Du snakker som om det er noen gamle venner / kjenninger som plutselig kutter kontakt med deg helt ut av det blå. Etter et par meldinger kjenner dere ikke hverandre ikke i det hele tatt og dere er som fremmede. Vedkommende som kutter kontakt med deg skylder deg heller ingen ting. Gjør det enkelt for deg selv: Ikke bruk for mye tid på å fundere over dette. De har mistet interessen for deg. Glem de og fokuser tiden din på noen andre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

snakker du med noen, så fortjener de å bli behandlet på en bra måte. alle jenter jeg har snakket med eller vært på date med har jeg sagt til "at det går ikke bla bla" jenter er onde, eller feige om du vil.

jeg driter i om de ignorer meg, det er eller ikke poenget her.

Hvis jeg blir oppringt av en telefonselger, legger jeg bare på. Klart, "det høflige" er jo så klart å takke pent nei og avslutte samtalen, men vi vet alle sammen at telefonselgeren ikke gir seg med det første så det blir garantert en kamp for å få avsluttet samtalen. Jeg gadd dette i begynnelsen, men etter den ørtende telefonselgeren blir man drittlei og bare legger på. Sånn er det.

Så kan telefonselgeren velge å bitche om det og kalle livet urettferdig og kalle folk for uhøflige drittsekker (og se hvor mye han klarer å selge med den holdningen) - eller han kan gå videre til neste navn på lista med en positiv livsinnstiling og munter fremtoning.

Virkeligheten. Prøv den.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det du muligens etterlyser, er en litt mer formell avslutning på kommunikasjonen, og du oppfatter det som respektløst at jenta ikke kommuniserer åpent om at hun vil avslutte samtalen.

Det er to måter å betrakte en samtale på, der den ene er ganske uformell og man sier ikke engang hade - det har du sikkert sett på amerikanske filmer. De snakker på telefon, og så legger den ene parten bare på. Ikke noe "hade" som vi ofte bruker her i Norge. Vi er litt mer formelle slik sett.

Innen data har du to måter å overføre: enten UDP eller TCP, og den første er stateless, dvs. ingen fast forbindelse som i TCP. UDP er det som driver web, mens TCP brukes av f.eks. Skype. Så vi ser samme mønster med to typer samtaler, uformell og formell.

Hva som velges påvirkes av trender, og noen kan oppleve det som vanskelig å være formell, eller som pressende. Projisering av egen usikkerhet og hang til overdreven positivitet kan gjøre at man viker unna for å gjøre noe som man tror andre kan oppfatte som en avvisning.

I alle tilfeller lever hvert menneske i sitt eget hode og gjøre sine tolkninger, og det er vanskelig å si hva eksakt som skjer i et annet menneskes hode. Man kan analysere mye, men bør holde seg unna generaliseringer og tolkninger som leder til en oppfatning av en kjønnskamp, for det tjener ikke en selv å se ting slik.

Hvordan kan du velge å se ting slik at det leder til det resultat du ønsker? Når du ser at du selv velger hva du ser, vil du begynne å se andre ting, og interagere på andre måter. Du er altså selv nøkkelen til den respons du mottar fra omverdenen.

Endret av zupern
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Du snakker som om det er noen gamle venner / kjenninger som plutselig kutter kontakt med deg helt ut av det blå. Etter et par meldinger kjenner dere ikke hverandre ikke i det hele tatt og dere er som fremmede. Vedkommende som kutter kontakt med deg skylder deg heller ingen ting. Gjør det enkelt for deg selv: Ikke bruk for mye tid på å fundere over dette. De har mistet interessen for deg. Glem de og fokuser tiden din på noen andre.

men fortsatt at det er noe som burde endres, vær litt greie med ukjente.

uansett så kan jeg ikke fatte at noen mister interessen så kjapt.

har bodd en del i Amerika og datekulturen fungerer mye bedre, der snakkes man og så møtes man for å se om det er en interesse.

man ignorer ingen etter 10 mld og finner ut at det ikke er interesse, det går bare ikke.

norske jenter er ekstreme på det her, og jeg menr de graver sin egen grav for å finne noen når de fleste ikke gir noen en sjangse.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Jeg var like frustrert som deg lenge, men ikke fordi de ignorerte tilnærmelser.
Var nærmere 30 når jeg fikk min første ordentlige kjæreste.
Jeg opplevde etnisk norske jenter som lite interesserte i meg("nice guy" og "nerd").
Har inntrykk av at nært sagt alle norske jenter er ute etter "spennenede", handy, sterke og kule menn med stor sosial omgangskrets,
hvor hovedfokuset deres er fest og moro, ikke familieliv og stabilitet.
Jeg fikk en selvtillitsboost når jeg dro på en lengere reise i midtøsten, og opplevde damene som interesserte i meg.
Kjæresten min nå er oppvokst i Norge, men ikke etnisk norsk, og vi har det kjempe fint sammen.

Jeg vil anbefale deg å ikke utelukke noen pga etnisitet, men alikevell heller fokusere på ikke-etnisk norske damer. (Om du er som meg, som nevnt ovenfor).
Tror det er ett eller annet med den norske mentaliteten / oppdragelsen, som gjør norske damer ganske så uspiselige, for min egen del.

Anonymous poster hash: 75550...f6a
  • Liker 1
Lenke til kommentar

har bodd en del i Amerika og datekulturen fungerer mye bedre, der snakkes man og så møtes man for å se om det er en interesse.

man ignorer ingen etter 10 mld og finner ut at det ikke er interesse, det går bare ikke.

norske jenter er ekstreme på det her, og jeg menr de graver sin egen grav for å finne noen når de fleste ikke gir noen en sjangse.

Det går helt fint an å miste interessen før det har gått 10 meldinger. Man trenger ikke en gang svare på den første meldingen. Ingen skylder noen noe som helst, langt mindre "en sjanse". De aller, aller fleste mennesker på denne kloden er overhodet ikke interessert i å en gang hilse på deg. Drit i dem, og fokuser heller på å finne de som er det.

Endret av henrikwl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Jeg var like frustrert som deg lenge, men ikke fordi de ignorerte tilnærmelser.

Var nærmere 30 når jeg fikk min første ordentlige kjæreste.

Jeg opplevde etnisk norske jenter som lite interesserte i meg("nice guy" og "nerd").

Har inntrykk av at nært sagt alle norske jenter er ute etter "spennenede", handy, sterke og kule menn med stor sosial omgangskrets,

hvor hovedfokuset deres er fest og moro, ikke familieliv og stabilitet.

Jeg fikk en selvtillitsboost når jeg dro på en lengere reise i midtøsten, og opplevde damene som interesserte i meg.

Kjæresten min nå er oppvokst i Norge, men ikke etnisk norsk, og vi har det kjempe fint sammen.

Jeg vil anbefale deg å ikke utelukke noen pga etnisitet, men alikevell heller fokusere på ikke-etnisk norske damer. (Om du er som meg, som nevnt ovenfor).

Tror det er ett eller annet med den norske mentaliteten / oppdragelsen, som gjør norske damer ganske så uspiselige, for min egen del.

Anonymous poster hash: 75550...f6a

ja det er noe av poenget mitt, f.eks amerikanse damer er helt andre boller og faktisk moro å snakke med, dra på date med.

norske jenter er ikke spessielt snille.

når det er sagt, så kan du egentlig sette meg i "spennenede", handy, sterke og kule menn med stor sosial omgangskrets type person

så det er heller ikke det, men når man ikke får en sjangse en gang så finner man aldri ut noe om personen.

er norske jenter blitt alt for bortskjemte og får hva de vil, det blir så mye å velge i mellom at de har glemt at vi er mennesker og det skal veldig lite til får å bare si hvorfor

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Det går helt fint an å miste interessen før det har gått 10 meldinger. Man trenger ikke en gang svare på den første meldingen. Ingen skylder noen noe som helst, langt mindre "en sjanse". De aller, aller fleste mennesker på denne kloden er overhodet ikke interessert i å en gang hilse på deg. Drit i dem, og fokuser heller på å finne de som er det.

kan ikke fatte hvordan det er mulig, har man svart i det heletatt må det være en slags interesse.

jeg tror datenorge har blitt så skada og jenter kan velge hva de vil så det er som å handle brød, de hadde ikke lyst på kneip idag, så vi ignorer det brødet, men kneip er jævlig godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...