Gå til innhold

Høst 2005 = IMG_1428

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle gjerne fravristet deg noen av hemmelighetene

som gjør deg i stand til å lage disse glassmaleri-aktige (eller hva man skal kalle dette) grafiske utrykkene

Kan tenke meg at det er mye prøving og testing før du

bestemmer det endelige resultatet.

Har du forsøkt å trykke ut noe av dette på papir? og hvordan blir i så fall resultatet?

Mulig at jeg kommer til å spørre deg om å få lov til det

en gang, dette selv om filstørrelsen kanske er i minste laget for helt å dekke et A4 ark.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Skulle gjerne fravristet deg noen av hemmelighetene

som gjør deg i stand til å lage disse glassmaleri-aktige (eller hva man skal kalle dette) grafiske utrykkene

Kan tenke meg at det er mye prøving og testing før du

bestemmer det endelige resultatet.

Har du forsøkt å trykke ut noe av dette på papir? og hvordan blir i så fall resultatet?

Mulig at jeg kommer til å spørre deg om å få lov til det

en gang, dette selv om filstørrelsen kanske er i minste laget for helt å dekke et A4 ark.

Mvh.Oddvar

Noe av hemmeligheten her er at je går fram tilbake mellom ps og camera RAW. Bruker fargemetting, glød, klar og kontrast i RAW, noen ganger må jeg lysne litt med eksponering også - går tilbake i ps og fikser med tilsvarende filtre og tilbake til RAW igjen osv. osv.

Ikke beregnet for å skrive ut dette for som du nevner for dårlig oppløsning. Nyere bilder kan kanskje gå da jeg beholder halvfabrikata i egen mappe i originalstørrelse.

Jeg har sluttet å skrive ut bilder så kjerringa fikk min kombinerte, scanner, kopierer og skriver.

Vil du prøve å skrive ut så gjerne for meg.

Skal jeg ha utskrift så bruker jeg proffe firmaer, men siden jeg ikke har utstillinger så trenger jeg det ikke nå.

Bare moro alt sammen.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...