meg0709 Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 +1 til Mr.Fry. Er så mye jentunger der ute at man blir nesten bekymra om man kan klare å sy store nok puter under armene på folk. 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 +1 til Mr.Fry. Er så mye jentunger der ute at man blir nesten bekymra om man kan klare å sy store nok puter under armene på folk. Hvem er det egentlig som er "jentungene"? De som sutrer over at man ikke kan si hva man vil uten konsekvenser, eller de som innser at ting kan få konsekvenser? AtW 7 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) Det er nok ting jeg ikke er helt enig i heller, men jeg går nå ikke rundt å whiner som en jentunge om alt og nå snakker jeg ikke om man liker cola eller pepsi best. Alt som får politisk korrekte jentunger å de som tror de er noe til å grine. Det skjer verre ting her i verden enn at noen holder opp en plakat med noe som egentlig ikke har noen betydning i det store å hele. Men hey, jeg er nå ikke god i hode så hva vet vel jeg. Endret 18. februar 2017 av meg0709 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Stephen fry om folk som tegneren av xkcd: https://boardgamegeek.com/camo/1c48435f4e114ff3a5fb8fdff4c8097312fe1b1b/687474703a2f2f636f6c696e37632e66696c65732e776f726470726573732e636f6d2f323031342f30312f3133303331392d63726974696369736d2d6a756467656d656e742d616e642d74616b696e672d6f6666656e63652e6a7067 Synes Steve Hughes også er spot on i dette eldre klippet. Se fra 0:49. 3 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Jeg synes det må være OK om Disney vil trekke støtten sin pga dette. Det at Disney trekker støtte betyr ikke at de mener han er nazist eller at de synes contentet er galt. Det kan som tidligere sagt bare være fordi de mener det ikke passer til imaget deres. Hvor mange Disney filmer og serier driver de å spøker med nazisme og slikt? Det betyr ikke at de synes det er galt, bare at de driver med en helt annen type content. Om PewDiePie vil gjøre det, står han selvfølgelig fritt til det. Disney synes derimot ikke den typen content passet til den typen de hadde planlagt. Og siden det er fritt å gjøre hva du vil, så kan ha lagde disse videoene, men da må han og forstå at det da kan komme konsekvenser. Om du reklamerer for RedBull, men du lager en video hvor du snakker om at du egentlig ikke liker energidrikker så godt, og det er ikke sunt for deg, så kan du ikke bli lei deg om RedBull sier opp avtalen. Og det er ikke brudd på ytringsfriheten. Samtidig synes jeg denne reaksjonen, og noen av disse artiklene fra aviser er helt latterlige. Gamer.no og nrk.no f.eks har mer nøytrale fremstillinger av saken. Selv om andre medier ikke har sagt at han er nazist eller rasist så har mange gått langt for å antyde det. Og ikke fremstilt hele saken. Dette er virkelig heller ikke så big deal. Helt ærlig, hvorfor skriver Wall Street Journal om noen videoer han lager? Det må gå an å spøke med slike ting uten at tom WSJ skriver slike artikler om deg. Om noe så har jeg mest sett at folk i større grad støtter han, og mister enda mer tro på media. Selv om de ikke liker han og videoene hans. Bra ting å lære unge i USA å ikke stole på media....... Hvordan lage noe som bare er ikke så veldig morsomme videoer (i mitt, og en del andre sitt synspunkt) til en stor sak. Og prøve å fremstille fyren som nazist. Greit nok med "han må tåle det" og at pressen har ytringsfrihet, men det er faktisk rimelig unødvendig. Jobben deres er å rapportere nyheter, ikke ta ting ut av kontekst og fremstille noen som nazist for å få noen til å besøke nettsiden din. Som og er ekstremt korttenkt. Begge journalistene hos WSJ har stengt Twitter kontoen sin nå. Kanskje det å prøve å fremstille en person med over 50 millioner følgere negativt med vilje(de klippet fra en video der han snakket om media som bare tok ut deler for å fremstille han dårlig med vilje lol....), der mange av dem ikke er voksne var så lurt. Dårlige videoer burde være bare det, selv om de inneholder nazisme. Det er ikke så viktig å prøve å finne ut hvordan du kan bli fornærmet noe, og manipulere videoer for å bli mest mulig fornærmet. Spesielt i en tid der folk har blitt litt lei av at alt skal være 120% politisk korrekt, og du må tenke gjennom det du sier 2-3 ganger for å være sikker på at du har tenkt på alle grupper som muligens kan bli fornærmet. Jeg vet om en topp 10 streamer på Twitch som sier ting som er ignorante og ikke politisk korrekte stadig vekk. Masse potensiale til å klippe ut av kontekst og fremstille som en slemming der, og hvis han hadde tjent mer enn PewDiePie hadde det nok blitt gjort og. Alle som ser på derimot vet jo at det ikke er seriøst ment. Og ekstra morsomt når han drar på offisielle events og skal være politisk korrekt. "Har de engang internet i Afrika?" blir reddet inn med "Har de engang internet i Sverige?". Det må være lov å tulle med slik uten at det kommer i WSJ. Om folk synes det er morsomt eller ikke er noe annet, men da bare lar du være å se på. 2 Lenke til kommentar
Zicos Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) Jeg har ikke sett alle videoene han har laget da han sikter seg inn på ett yngre marked enn meg, men de jeg har sett har ikke noe "jeg gjør som jeg vil"-budskap. "Death to all jews"-videoen er for eksempel en video som gjør narr av at du for noen dollar kan få folk til å gjøre det han fikk de til å gjøre. Og nå går en "samlet presse" etter han og kaller han både rasist og nazist, dette er den samme dritten vi så under GamerGate og som vi ser fra den amerikanske venstresiden hvor alle som er uenige må angripes, merkes og dras gjennom gjørma. Heldigvis ser det ut til at Pewdiepie står opp mot disse folkene, og at en rekke andre store YouTubere også backer han. Jeg ser desverre ikke humoren i det, men jeg er jo også eldre enn målgruppa hans. Uansett synes jeg han framstår som en usympatisk drittunge. Jeg er helt enig i at det er skammelig av pressen å kalle han nazist og rasist. Jeg forstår ikke hva dette har med den amerikanske venstresiden å gjøre, for meg handler dette om amerikanske mediers skruppelløse talent for å jakte i flokk etter penger. Det gjør imidlertid ikke noen helt ut av Pewdiepie i mine øyne. Hvorvidt du eller jeg synes det er morsomt er egentlig uvesentlig, når vi ikke er en del av det vanlige publikumet hans så vil det garantert være en del ting som går over hodene på oss, og andre ting igjen er mer en "lufting av meninger" i form av satire som for eksempel YouTube Heroes-videoen. Jeg blander inn amerikansk venstresiden pga at dette er en del av denne. "Interseksjonalitet", "3. bølge feminisme", "SJW-kultur", "kulturell marxisme" osv er alt en del av den amerikanske venstresiden. Og denne klappjakten på folk som rasister, fascister, homofober osv er igjen en sentral del av disse tingene. En del av dette blir gjort i jakten på kortsiktig fortjeneste gjennom sidevisninger i den form at de skaper en storm, for å tjene på denne, men det er også minst to andre årsaker til dette som kommer frem gjennom deres handlinger. Ett mål er å ta ned folk som ikke har samme politiske ståsted som de selv har, eventuelt folk som kan ha samme ståsted, men ikke ønsker å "flagge" dette. Dette ble demonstrert gjennom at WSJ-journalistene som startet denne jakten på Pewdiepie feiret at han hadde blitt droppet av YouTube og Disney på Twitter etter at dette skjedde. (De skal senere ha slettet dette). Ett annet er at WSJ & co er i ferd med å tape kampen mot "nye medier", og derfor prøver de å angripe de som er i ferd med å vinne denne kampen. Det er kanskje å dra det litt langt å si at Pewdiepie er en direkte konkurrent til WSJ, men i han så gikk de etter den største personen på YouTube. Kan de ta han så kan de også ta andre. Dette målet blir demonstrert gjennom WSJ-artikkelen om at dette vil føre til at reklamekjøpere blir mer kritiske til å bruke pengene på Youtube, noe som igjen vil føre til at de går tilbake til "tradisjonelle medier" som WSJ. Jeg sier ikke at det er noen stor konspirasjon om at disse journalistene fikk beskjed ovenfra om å gjøre dette, men jeg tror kanskje at enkeltjournalister ser utviklingen i medieverden og frykter for sin egen fremtid mens de ser folk som ikke engang har fullført høyere utdanning tjene gode penger på for eksempel YouTube, og når disse enkeltpersonene så går til angrep så setter den flokkmentaliteten du nevnte inn også hos kolleger. Og dette er også noe vi har sett i ett større perspektiv som for eksempel gjennom "fake news" angrepet fra "tradisjonelle medier" mot "nye medier" under den amerikanske valgkampen. Bunnlinja for meg er at Pewdiepie får demonstrert for yngre personer hvordan mediene oppfører seg, og at de ikke må stole blindt på hva disse sier. Og dette ser jeg på som utelukkende positivt. Og forhåpentligvis går det også snart opp for mediene at de ikke kan ture frem på denne måten. De gjorde det med GG, de gjorde det med Trump, og de gjør det nå med Pewdiepie, og de har tapt alle gangene. Alt de gjør å sparke beina under seg selv mens de som blir angrepet bare blir sterkere. Endret 19. februar 2017 av Zicos 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Stephen fry om folk som tegneren av xkcd: https://boardgamegeek.com/camo/1c48435f4e114ff3a5fb8fdff4c8097312fe1b1b/687474703a2f2f636f6c696e37632e66696c65732e776f726470726573732e636f6d2f323031342f30312f3133303331392d63726974696369736d2d6a756467656d656e742d616e642d74616b696e672d6f6666656e63652e6a7067 Hva så? Stephen Fry er en drittsekk. What? Er det noen som er mindre drittsekk? Favoritt homoen min 3 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Free speech: https://xkcd.com/1357/ Stephen fry om folk som tegneren av xkcd:https://boardgamegeek.com/camo/1c48435f4e114ff3a5fb8fdff4c8097312fe1b1b/687474703a2f2f636f6c696e37632e66696c65732e776f726470726573732e636f6d2f323031342f30312f3133303331392d63726974696369736d2d6a756467656d656e742d616e642d74616b696e672d6f6666656e63652e6a7067 Snakk om å misrepteserere Stephen Fry. Jeg tviler sterkt på at han har noe i mot xkcd. Alt den stripa gjorde var å påpeke hva talefrihet betyr. Xkcd fremmer fakta og rasjonalitet. Det samme som Fry gjør. 5 Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Jeg har ikke sett alle videoene han har laget da han sikter seg inn på ett yngre marked enn meg, men de jeg har sett har ikke noe "jeg gjør som jeg vil"-budskap. "Death to all jews"-videoen er for eksempel en video som gjør narr av at du for noen dollar kan få folk til å gjøre det han fikk de til å gjøre. Og nå går en "samlet presse" etter han og kaller han både rasist og nazist, dette er den samme dritten vi så under GamerGate og som vi ser fra den amerikanske venstresiden hvor alle som er uenige må angripes, merkes og dras gjennom gjørma. Heldigvis ser det ut til at Pewdiepie står opp mot disse folkene, og at en rekke andre store YouTubere også backer han. Jeg ser desverre ikke humoren i det, men jeg er jo også eldre enn målgruppa hans. Uansett synes jeg han framstår som en usympatisk drittunge. Jeg er helt enig i at det er skammelig av pressen å kalle han nazist og rasist. Jeg forstår ikke hva dette har med den amerikanske venstresiden å gjøre, for meg handler dette om amerikanske mediers skruppelløse talent for å jakte i flokk etter penger. Det gjør imidlertid ikke noen helt ut av Pewdiepie i mine øyne. Hvorvidt du eller jeg synes det er morsomt er egentlig uvesentlig, når vi ikke er en del av det vanlige publikumet hans så vil det garantert være en del ting som går over hodene på oss, og andre ting igjen er mer en "lufting av meninger" i form av satire som for eksempel YouTube Heroes-videoen. Jeg blander inn amerikansk venstresiden pga at dette er en del av denne. "Interseksjonalitet", "3. bølge feminisme", "SJW-kultur", "kulturell marxisme" osv er alt en del av den amerikanske venstresiden. Og denne klappjakten på folk som rasister, fascister, homofober osv er igjen en sentral del av disse tingene. En del av dette blir gjort i jakten på kortsiktig fortjeneste gjennom sidevisninger i den form at de skaper en storm, for å tjene på denne, men det er også minst to andre årsaker til dette som kommer frem gjennom deres handlinger. Ett mål er å ta ned folk som ikke har samme politiske ståsted som de selv har, eventuelt folk som kan ha samme ståsted, men ikke ønsker å "flagge" dette. Dette ble demonstrert gjennom at WSJ-journalistene som startet denne jakten på Pewdiepie feiret at han hadde blitt droppet av YouTube og Disney på Twitter etter at dette skjedde. (De skal senere ha slettet dette). Ett annet er at WSJ & co er i ferd med å tape kampen mot "nye medier", og derfor prøver de å angripe de som er i ferd med å vinne denne kampen. Det er kanskje å dra det litt langt å si at Pewdiepie er en direkte konkurrent til WSJ, men i han så gikk de etter den største personen på YouTube. Kan de ta han så kan de også ta andre. Dette målet blir demonstrert gjennom WSJ-artikkelen om at dette vil føre til at reklamekjøpere blir mer kritiske til å bruke pengene på Youtube, noe som igjen vil føre til at de går tilbake til "tradisjonelle medier" som WSJ. Jeg sier ikke at det er noen stor konspirasjon om at disse journalistene fikk beskjed ovenfra om å gjøre dette, men jeg tror kanskje at enkeltjournalister ser utviklingen i medieverden og frykter for sin egen fremtid mens de ser folk som ikke engang har fullført høyere utdanning tjene gode penger på for eksempel YouTube, og når disse enkeltpersonene så går til angrep så setter den flokkmentaliteten du nevnte inn også hos kolleger. Og dette er også noe vi har sett i ett større perspektiv som for eksempel gjennom "fake news" angrepet fra "tradisjonelle medier" mot "nye medier" under den amerikanske valgkampen. Bunnlinja for meg er at Pewdiepie får demonstrert for yngre personer hvordan mediene oppfører seg, og at de ikke må stole blindt på hva disse sier. Og dette ser jeg på som utelukkende positivt. Og forhåpentligvis går det også snart opp for mediene at de ikke kan ture frem på denne måten. De gjorde det med GG, de gjorde det med Trump, og de gjør det nå med Pewdiepie, og de har tapt alle gangene. Alt de gjør å sparke beina under seg selv mens de som blir angrepet bare blir sterkere. Både GG og Trump har vel fortjent all pepper pressen har lempet på dem og mere til. Du trenger ikke sette fake news i hermetegn. Det er akkurat det mesteparten av disse nye sidene er. Fake fra ende til annen. WSJ er på ingen måte i ferd med å tape mot nye medier og publikumet til pewdiepie og WJS har ingen skjæringspunkter. Pewdiepie er ingen trussel mot WSJ og kommer aldri til å bli det. Det er heller ingen jakt på Pewdiepie, men når man slenger opp plakater med Death to all jews kommer det selvsagt reaksjoner. Det spiller ingen rolle om det var ment som en spøk eller ikke. Det er forøvrig heller ingen seriøse medier som har påstått at han er rasist eller nazist, så det er bare et tåpelig stråmannsargument. 2 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Som du sier så er publikumet til WSJ og PewDiePie helt annerledes. Så hvorfor lager WSJ en artikkel om PewDiePie sine videoer? De har jo ingenting med det WJS driver med..? Mange som kommer med dårlige spøker, alle kommer ikke i nyhetene for det. Samtidig så kan du si at det kommer reaksjoner selv om det er spøk. Det er ok, men har du sett artikkelen til WJS? Det er ikke det at en reaksjon kommer folk reagerer på. Det er måten de er fremstilt hos enkelte nettsider. Merk at ingen har klaget over gamer.no sin artikkel, og de har fått svar at deres fremstilling er helt grei. Og de har faktisk og grunn til å skrive om det. Se f.eks videoen WSJ har laget om han, og fortell meg at du synes det er helt greit. De har tatt en video der han snakker om at media tar han ut av kontekst, for å klippe en del av videoen ut av kontekst for å fremstille han som nazist, selv om de ikke skriver at han er. Så de har gjort det med åpenbart overlegg. Og det er ikke OK at medier, som ikke har noe med slik content å gjøre engang, lager en artikkel og video for å fremstille noen annerledes enn de er med overlegg. 1 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Jødehatet i Sverige øker i rekordfart på grunn av muslimsk innvandring. Unge svensker assimilerer mange av de samme meningene ifra sine muslimske skolekamerater. Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Som du sier så er publikumet til WSJ og PewDiePie helt annerledes. Så hvorfor lager WSJ en artikkel om PewDiePie sine videoer? De har jo ingenting med det WJS driver med..? Mange som kommer med dårlige spøker, alle kommer ikke i nyhetene for det. Samtidig så kan du si at det kommer reaksjoner selv om det er spøk. Det er ok, men har du sett artikkelen til WJS? Det er ikke det at en reaksjon kommer folk reagerer på. Det er måten de er fremstilt hos enkelte nettsider. Merk at ingen har klaget over gamer.no sin artikkel, og de har fått svar at deres fremstilling er helt grei. Og de har faktisk og grunn til å skrive om det. Se f.eks videoen WSJ har laget om han, og fortell meg at du synes det er helt greit. De har tatt en video der han snakker om at media tar han ut av kontekst, for å klippe en del av videoen ut av kontekst for å fremstille han som nazist, selv om de ikke skriver at han er. Så de har gjort det med åpenbart overlegg. Og det er ikke OK at medier, som ikke har noe med slik content å gjøre engang, lager en artikkel og video for å fremstille noen annerledes enn de er med overlegg. De lager en artikkel om Pewdiepie fordi han er et fenomen og den største aktøren på Youtube. Det er med andre ord nyheter - du vet slik som blant annet WSJ holder på med. Jeg har sett videoen til WSJ og den fremstiller ikke Felix som en nazist. Videoen er forøvrig et supplement til en artikkel og bør sees i sammenheng med det de skriver. De har til og med endret den etter at han kom med sitt svar og klippet inn deler av hans kritikk. Det heter tilsvar og er noe seriøse medier driver med. Lenke til kommentar
Oberlai Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) Slutt å ta fram ytringsfrihet, denne saken har ingenting med det å gjøre - i det hele tatt. Det er heller ikke "feigt" av Disney og YouTube å ditche Pew, de er NØDT til det, det er ren business. Dette skjer jo med jevne mellomrom, husker dere ikke Jeremy Clarkson? Og i Norge var det bl.a Lars Bohinen og Vegard Olsen som mistet viktige samarbeid etter lignende "uhell". Pew tråkka i salaten, og gjør nå alt han kan for å prøve å fikse det. Han kan fomle og holde på så mye han vil med dette, men en ugjenopprettelig skade har skjedd, og han skal ikke jobbe med Disney eller YouTube så lenge han lever. Han vil nok også være langt mindre aktuell blant alle store merkevarer i framtiden. Hva er moralen i disse historiene? Jo, du skal være veeeldig forsiktig med hva du sier og gjør hvis du er en offentlig person, men jeg synes ikke synd på noen av dem, dette er SÅRE ENKEL vett og forstand - de burde ha visst bedre. Endret 20. februar 2017 av DashFiss 1 Lenke til kommentar
G Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Jeg likte best den delen av videoen hvor han utdyper at de måtte se hundrevis av videoer - "I hope you had fun BTW".. Han har selvironien i orden 1 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Slutt å ta fram ytringsfrihet, denne saken har ingenting med det å gjøre - i det hele tatt. Det er heller ikke "feigt" av Disney og YouTube å ditche Pew, de er NØDT til det, det er ren business. Dette skjer jo med jevne mellomrom, husker dere ikke Jeremy Clarkson? Og i Norge var det bl.a Lars Bohinen og Vegard Olsen som mistet viktige samarbeid etter lignende "uhell". Pew tråkka i salaten, og gjør nå alt han kan for å prøve å fikse det. Han kan fomle og holde på så mye han vil med dette, men en ugjenopprettelig skade har skjedd, og han skal ikke jobbe med Disney eller YouTube så lenge han lever. Han vil nok også være langt mindre aktuell blant alle store merkevarer i framtiden. Hva er moralen i disse historiene? Jo, du skal være veeeldig forsiktig med hva du sier og gjør hvis du er en offentlig person, men jeg synes ikke synd på noen av dem, dette er SÅRE ENKEL vett og forstand - de burde ha visst bedre. Ja folk som snakker om ytringsfrihet blir tull, har ikke noe med det å gjøre. Og at Disney trekker seg når han lage videoer som ikke passer med deres image er jo og fair. Ikke at det på noen måte er som Jeremy Clarkson da. Hvem sa at han tråkka i salaten? Tror han har tjent mer på dette enn han har tapt, og fått mye støtte. De som tråkka i salaten er medier som lagde subjektive SJW-stil clickbait artikler. Om fremstiller han som nærmest nazist. Dette er nå rimelig lite uansett, storm i vannglass. Han kommer nok til å ha jobb videre. Han kommer nok til å være mer forsiktig derimot, han fjernet jo videoene. Det går jo an å spøke og prøve å være morsom uten å gå så langt og. 1 Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Har aldri vært noen stor fan av PewDiePie, men at han tør å stå opp mot den ødeleggende SJW-kulturen som herjer overalt nå til dags står det stor respekt av. Kanskje denne hendelsen kan hjelpe til med å gjøre de uvitende massene oppmerksom på problemet. 2 Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Har aldri vært noen stor fan av PewDiePie, men at han tør å stå opp mot den ødeleggende SJW-kulturen som herjer overalt nå til dags står det stor respekt av. Kanskje denne hendelsen kan hjelpe til med å gjøre de uvitende massene oppmerksom på problemet. Det herjer ingen "ødeleggende SJW-kultur" og han har på ingen måte stått opp for noe som helst. Han har forsøkt seg på noen dårlige vitser og det har gitt reaksjoner. Og så har han kommet med en halvhjertet unnskyldning/bortforklaring. Om en uke eller to er alt glemt. 2 Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Har aldri vært noen stor fan av PewDiePie, men at han tør å stå opp mot den ødeleggende SJW-kulturen som herjer overalt nå til dags står det stor respekt av. Kanskje denne hendelsen kan hjelpe til med å gjøre de uvitende massene oppmerksom på problemet.Det herjer ingen "ødeleggende SJW-kultur" og han har på ingen måte stått opp for noe som helst. Han har forsøkt seg på noen dårlige vitser og det har gitt reaksjoner. Og så har han kommet med en halvhjertet unnskyldning/bortforklaring. Om en uke eller to er alt glemt. Jo, det er det, ikke at Felix nødvendigvis har stått opp mot det... All legitim kritikk som ikke er politisk korrekt blir sensurert ved å stemple alle som rasister, fascister, nazister, osv., slik at viktige debatter blir fraværende. 1 Lenke til kommentar
St1gar Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 (endret) Det herjer ingen "ødeleggende SJW-kultur" Dette er det føkkings morsomste jeg har lest i hele dag. Ytringsfrihet er ikke det samme som frihet fra konsekvenser. Herregud, for en skremmende ting å si. Aner du hva du selv sitter og lirer av deg? Men, ja-ja. Deres type mennesker får bare sitte der og bli mere og mere irrelevante ettersom resten av verden snur ryggen til dere. Liksom ikke så mye vits i å argumentere logisk mot en ideolog som primært "argumenterer" ut ifra følelser. (Det gledet meg svært mye da GamerGate sparket de små rumpene deres, forøvrig.) Endret 22. februar 2017 av St1gar Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Eksempel på at det ikke finnes noe som heter SJW: http://imgur.com/jqEPZ1a 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå