sluffy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 topic sier vel det meste... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg da, er ikke jeg kjærere enn Britney? Lurer på hvor mange ganger jeg har hørt at jeg har bursdag samme dag som henne. Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Gratulerer (til JayHeM) Hvem bryr seg egentlig om når Britney har bursdag? Artic kanskje? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Får vel si gratulerer til deg og da.. og kansje du er en del kjærere, siden du tross alt er medlem her, og det er ikke hun Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Jeg har bursdag på samme dag som både Hitler OG Gaute Ormåsen (han Idol-duden) Coincidence ? Og gratulerer Britney! Og en liten en til deg da JayHeM Endret 2. desember 2003 av tadcomp Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 meep meep, so what? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Gratulerer Spritney Bears!! Eller til Arctic da Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 hvorfor har brusdagen hennes flyttet seg 1 dag siden i fjor? hu har altid har brusdag den 3 desember ... dagen før meg .. men nå 2? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Er det noe sted på nettet det står hvilke kjente som har burstag på hver dag? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 hvorfor i ****** skulle noen bry seg om bursdagen til britney? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hvorfor i svarte helve... oppdaget ikke jeg denne tråden før i dag? Nuvel, no big deal, feiret den burdagen i går jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå