OleNord Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 (endret) Jeg synes det her var så ekstremt god argumentasjon og at han ydmyket den svenske regjeringen så grasalt, at jeg bare måtte dele den: Se i videoen hvor mye den feministiske regjeringen i Sverige egentlig hater kvinner. Den beste argumentasjonen er et stykke ut i videoen, særlig etter delen om voldtekt. Endret 16. februar 2017 av OleNord 1 Lenke til kommentar
OleNord Skrevet 16. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2017 Så flott. Personlig synes jeg ikke det er flott. Lenke til kommentar
OleNord Skrevet 16. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2017 (endret) "Migrant"? Hva var det du lurte på? Endret 16. februar 2017 av OleNord Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 sverige er veldig idealistisk, men desverre uhyre naive Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Videoen er ekstremt lite nyansert, lite imponert. AtW 2 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 "Migrant"? Hva var det du lurte på? Når ble flyktninger migranter? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Så flott. Personlig synes jeg ikke det er flott. Det er veldig flott. At Sverige nå er eksempel nummer 1 på undergang er helt supert, så lenge andre land tar lærdom av idiotien dems med å ha åpne grenser uten å stille krav. Bedre at en morder dreper 1 person enn 10. Det er flott hvis man kan avverge de 9 drapene ved å bruke erfaringer fra det første drapet til å ta morderen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå