neon123 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hallo! Noen som har peiling på hvor mye jeg kan trimme kortet mitt? Det er et geforce 4 mx 420 tv ut! Jeg har trimmet det litt men er usikker på hvor mye mere! Det er jo ikke vifte på det så kanskje ikke så smart å trimme så mye! Vet ikke helt! Jeg er på jakt etter et nytt kort! Er dette bra?? Tror det er det jeg går for! http://ioshop.no/product_info.php?cPath=85...roducts_id=1282 Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 heh, prøv deg frem selv gutt =p bare å klokke ned vis kortet blir ustabilt.. Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Okei! Men er dette et bra kort! Kan det trimmes mye? Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg kjører mitt MX420 på max jeg..dvs. 310 og 410 hvis jeg ikke tar helt feil. Kommer iallefall ikke noe høyere i PowerStrip. Får forresten ingen artifacts på noen hastigheter. Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Ok! Sikker på det? Har du vifte? Er kortet bedre da? Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ok! Sikker på det? Har du vifte? Er kortet bedre da? Sorry for litt sent svar. Tja, jeg scorer høyere i 3D Mark hvis det var det du tenkte på. Når det gjelder kjøling så har jeg bare en ribbe på og en Papst 12dB vifte som står i siden av kabinettet og blåser luft over GFX kortet. Det funker meget bra synes nå jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå