kj_joha Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hallo! Er det noen som vet om noen programmer som klarer å lese en musikk cd med copy control? Jeg får spilt dem på pc'en men jeg får ikke kopiert eller konvertert den til mp3. De programmene jeg har prøvd finner ikke noen filer på cd'en. Det hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg, så jeg får backup av cd'ene mine. Har prøvd clone cd, men det fungerte heller ikke. De cd'ene jeg har problemer med er den nyeste Morten Abel, nyeste Britney og nyeste Kylie. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Mongus Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg har nettop kjøpt den nyeste Morten Abel CD-en, og ble forbanna da jeg ikke kunne rippe den over til Mp3 for og ta med meg på Muvoen min. Men heldigvis så snublet jeg over Music match jukebox. Det virka så ei kula, Både på Nyeste abel cd-en og Zeromancer - ZZYZX. Så nå trasker jeg rundt på by'n med et smil om munnen og morten abel på øret.. hjalp dette noe ? Lenke til kommentar
kj_joha Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 Nei det hjalp ikke så mye, lasta ned musicmatch jukebox 8.10. Men får bare beskjed om at det står en data cd i cd-rommen og at jeg må bytte til en audio cd. Hva gjorde du? Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå