Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

W32/Dyfuca.E

Anbefalte innlegg

Edit 10.01.04 19:00

Jeg har f-prot virus scanner på pc'en, og den finner virus men jeg fikk ikke fjernet det.

Informasjonen jeg fikk var som følger :

C:\system volume information\.restore{e7f2d6aa-0fc1-4075-9b95-b05580d-d6o73]rp13\a0000938.exe infection: w32/dyfuca.E

Jeg søkte på virusnavnet for å se om det var noen tips eller måter å fjerne viruset på, og noe av det eneste jeg fant var en side der de lovet en 'free virus scan'.

TIPS!!! LIGG UNNA stop-sign!!!!!!!

Jeg fikk vel og merke scanne etter at jeg hadde klikket ja på å laste ned en del andre saker som som pop up stoppere og sånn der, men etter en scanning på godt over en time måtte jeg kjøpe for å få fjernet virusen. :( Jeg koblet av og gikk til

legg til eller fjern programmer for å fjerne det jeg hadde måttet laste ned, og var det ikke en overaskelse der også....... Huff, da var det egne greier der og mye om og men før jeg fikk avinstallert......

Endret av roger'n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
C:\system volume information\.restore{e7f2d6aa-0fc1-4075-9b95-b05580d-d6o73]rp13\a0000938.exe infection: w32/dyfuca.E

det betyr at viruset ligger i system restore backup-filene... og windows liker vel sikkert ikke at du herper de....

hvis du vil fjerne det, kan du gå til system (velg egenskaper for min datamaskin), velg systemgjenopprettings-tabben, og slå det av.. da slettes de filene.. etterpå kan du sette den på igjen..

Lenke til kommentar

Edit 10.01.04 19:00

C:\system volume information\.restore{e7f2d6aa-0fc1-4075-9b95-b05580d-d6o73]rp13\a0000938.exe   infection: w32/dyfuca.E

det betyr at viruset ligger i system restore backup-filene... og windows liker vel sikkert ikke at du herper de....

hvis du vil fjerne det, kan du gå til system (velg egenskaper for min datamaskin), velg systemgjenopprettings-tabben, og slå det av.. da slettes de filene.. etterpå kan du sette den på igjen..

Dette tipset gjorde det sånn at scanneren klarte å fjerne viruset, og det har ikke vært tilbake :thumbs:

Endret av roger'n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...