zeebra Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 dagens folkefiender er de på sortinget som i 4 år har ødlagt norge og som når får russland til å bli mer aggresiv Russland er ikke aggressivt, de bare forsvarer sine interesser. Det er propaganda i vesten som påstår/vinkler det til at Russland er aggressive. Er det noen som er aggressive her i verden så er det NATO land, særskilt USA, men også slavekoloniene i Europa. Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Jeg håper sånn langt inne i meg at ikke noen her helt på alvor ser vår tidligere utenriksminister som noen Judas, han er en helt vanlig old fashion AP politiker men med en "aristokratisk" bakgrunn. Det er altså ikke mer å bære seg over enn det, bruk heller tiden til å støtt oppunder dem man selv ønsker skal ha innflytelse. Ikke at jeg ikke gruer meg allerede til å høre hvem det skulle være men uansett bedre enn sånt konspiratorisk jammer som dette. Det er noe svært frastøtende og lite tillitsvekkende med en "arbeider" som angriper ytringsfriheten. Dette er mannen i moderne tid som har gått til angrep og latt dem stå alene mot den islamske mobben, de som forsvarte ytringsfriheten. Det er også noe svært sleskt og uærlig med en leder av Arbeiderpartiet som ikke vil ha norske malere til å male huset sitt, han ville heller ikke ha polske malere som betalte skatt og avgifter til å male huset sitt. Særlig sett i lys av at han har en formue på minst 60 millioner. Jeg håper du har noe formildende å si om en slik skittstøvel og ikke bare noe innholdsløst som du akkurat sa? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Jeg håper sånn langt inne i meg at ikke noen her helt på alvor ser vår tidligere utenriksminister som noen Judas, han er en helt vanlig old fashion AP politiker men med en "aristokratisk" bakgrunn. Det er altså ikke mer å bære seg over enn det, bruk heller tiden til å støtt oppunder dem man selv ønsker skal ha innflytelse. Ikke at jeg ikke gruer meg allerede til å høre hvem det skulle være men uansett bedre enn sånt konspiratorisk jammer som dette. Det er noe svært frastøtende og lite tillitsvekkende med en "arbeider" som angriper ytringsfriheten. Dette er mannen i moderne tid som har gått til angrep og latt dem stå alene mot den islamske mobben, de som forsvarte ytringsfriheten. --- Jeg håper du har noe formildende å si om en slik skittstøvel og ikke bare noe innholdsløst som du akkurat sa? Skal være helt enig med deg i at det var skuffende, dog trakk han det tilbake og beklaget ordlyden ettersom jeg husker. Problemet med Støre er at han, imotsetning til Stoltenberg, er religiøs. Selv om jeg føler det bunner mest i en slik besteborgelig kulturgreie (ellers gjerne forebeholdt Høyre folk), så fører det fort til denne apolegetiske tonen og også da ovenfor andre religioner og religiøse. Når det er sagt har han vært igjennom tøffe tak i den forstand han også, og kom seg igjennom på en verdig måte: Hotel Serena attack[edit]On 14 January 2008, a suicide bomber struck the Serena Hotel in Kabul, Afghanistan, where Støre was staying.[5] Støre was unhurt in the incident, which killed six people including Norwegian journalist Carsten Thomassen.[6] United Nations Secretary General Ban Ki-Moon stated that Støre was the target of the attack,[7] but this claim was rejected by a Taliban spokesperson.[8] Støre canceled the rest of his visit to Afghanistan the day after the attack.[9] Utover det så er han jo en mann med lang og bred erfaring ifra utenriksministerposten og som fremmer en solidarisk politikk, bare det er mer enn hva de fleste andre norske politikere kan smykke seg med. Klarer han å snu AP i en mer miljøvennlig retning så er mye gjort og han blir sikkert en ryddig og god statsminister som har mye kontakter i utlandet som kan hjelpe å fremme Norges interesser. Det er tross alt ikke alle land som kan smykke seg med modne gjennomtenkte statsledere med bred politisk erfaring om dagen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå