Gå til innhold

Dagens Folkefiender

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har eksempler på folkefiender i dagens samfunn eller tidligere?

Takk på forhånd :-)

"Ny-hippier", de som tror de er hippier, men som støtter det motsatte av det de originale hippiene støttet. Ny-hippier støtter krig, en fascistisk stat (overvåkning/overgrep osv), statsregisserte snikmord, overgrep mot internasjonal lov, nedbygging av menneskrett, kulturell ødeleggelse og slike ting, under en pretekst av ultra-liberalisme og naiv dumhet.

De er rett og slett "nedbyggerne" av samfunnet vårt. De som vil rive istykker alt og lage et mye verre samfunn. Jeg vet personlig ikke om det er ren ondskap eller bare en total manglende evne til å tenke logisk og/eller rasjonelt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg håper sånn langt inne i meg at ikke noen her helt på alvor ser vår tidligere utenriksminister som noen Judas, han er en helt vanlig old fashion AP politiker men med en "aristokratisk" bakgrunn.

Det er altså ikke mer å bære seg over enn det, bruk heller tiden til å støtt oppunder dem man selv ønsker skal ha innflytelse. Ikke at jeg ikke gruer meg allerede til å høre hvem det skulle være men uansett bedre enn sånt konspiratorisk jammer som dette.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...