jarle-60 Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Fotografen i arbeide Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Godt komponert, med for-/mellom-/bakgrunn i solnedgangen og fotografen som blikkfang og troverdige farger. Likte dette! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 16. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2017 Godt komponert, med for-/mellom-/bakgrunn i solnedgangen og fotografen som blikkfang og troverdige farger. Likte dette! Mvh Gunnar Takker for det Gunnar. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Hei, denne brua har jeg da sett tidligere. Kjetil Øyens bilde av "Holmfoss" viser vel samme bru? Du kaller dette "Holefoss" hvem har rett? Fin stemning med fotografen i aksjon. Bra utsnitt og lekkert lys. NB! Ser ut til å ha blitt en trend å fotografere fotografer;-). Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 18. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2017 Hei, denne brua har jeg da sett tidligere. Kjetil Øyens bilde av "Holmfoss" viser vel samme bru? Du kaller dette "Holefoss" hvem har rett? Fin stemning med fotografen i aksjon. Bra utsnitt og lekkert lys. NB! Ser ut til å ha blitt en trend å fotografere fotografer;-). Mvh.Oddvar Har en skrive feil her. Det skal være Holmfoss. Fotografen i arbeid er forøvrig samme mann du nevner, Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Hei, denne brua har jeg da sett tidligere. Kjetil Øyens bilde av "Holmfoss" viser vel samme bru? Du kaller dette "Holefoss" hvem har rett? Fin stemning med fotografen i aksjon. Bra utsnitt og lekkert lys. NB! Ser ut til å ha blitt en trend å fotografere fotografer;-). Mvh.Oddvar Har en skrive feil her. Det skal være Holmfoss. Fotografen i arbeid er forøvrig samme mann du nevner, Ja, da var alt kommet på plass. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Hmmmmmm.....fin tur vi hadde? Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Hmmmmmm.....fin tur vi hadde? Regner med at det nå kommer inn en drøss med bilder ettter den fine turen. Ha en god dag. Mvh Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg