AfterGlow Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 En ny patent tyder på at VR-brillene snart vil ligne mer på HTC Vive.Snart blir PlayStation VR trolig mye bedre Lenke til kommentar
samco Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 På tide latterlig å bruke "eye toy" som tracking på vr. Få bedre opløsning på brillene og kanskje flere gidder å kjøpe leke vr brillene. Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 På tide latterlig å bruke "eye toy" som tracking på vr. Få bedre opløsning på brillene og kanskje flere gidder å kjøpe leke vr brillene. Så positiv vi var da! Sony kan melde om utsolgte produkter i en rekke land, og i følge. Eks Japan har ikke PS VR vært å få tak i siden åpningsdagen. Og det er flere mnd siden. Mens lekebrillene dine nesten blir kastet etter forbrukerne? Vis meg gjerne logikken og argumentasjonen din bak ditt forsøk på å latterliggjøre. For den eneste du latterliggjør akkurat nå er det selv. 4 Lenke til kommentar
samco Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Flere artikler som kaller Ps vr den nye kinect ... Lenke til kommentar
zero dawn Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Flere artikler som kaller Ps vr den nye kinect ...Det første flyet som lettet var heller ikke perfekt, men se idag 2 Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Sony kan melde om utsolgte produkter i en rekke land, og i følge. Eks Japan har ikke PS VR vært å få tak i siden åpningsdagen. Og det er flere mnd siden. Jeg tror nok de gjorde en lur avregning for å holde prisen nede, samt å la folk bruke utstyret de gjerne hadde fra før. Det er jo tross alt første generasjon med færre titler tilgjengelig og derfor er folk mer skeptisk til å betale feks 8000kr for et vr-headsett Sony sitt headsett vil jo da senke terskelen for å øke villigheten til å gå inn i VR-markedet. Det kan føre til flere early adopters som igjen legger markedet for utvikling av neste generasjon VR og neste generasjon vR-spill. Der sony har gjort det riktig, er å stille krav til bildeflyt osv til spillutvilkerne, for å unngå at folk blir sjøsyk. Jeg tror på VR, men jeg håper ikke VR dør på grunn av teknologisk barriere og dagens prisnivå. Selv har jeg ikke VR per i dag 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå