Gamerslayer123 Skrevet 17. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2017 har ikke bildet selv... Lenke til kommentar
zero dawn Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 har ikke bildet selv... Men du har vel kuken og telefonen, så da er det jo ikke noe problem. Jeg bare tuller ikke send flere bilder det har du jo lært Lenke til kommentar
Gamerslayer123 Skrevet 17. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2017 har ikke bildet selv... Men du har vel kuken og telefonen, så da er det jo ikke noe problem. Jeg bare tuller ikke send flere bilder det har du jo lært haha skal ikke det. Er så redd for å bli avhenig av denne saken fra nå av at jeg ikke klarer å leve livet skulle jeg til å si. Har oppkjøring om 2 uker og vil helst ha glemt denne saken da.... Lenke til kommentar
zero dawn Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 har ikke bildet selv... Men du har vel kuken og telefonen, så da er det jo ikke noe problem. Jeg bare tuller ikke send flere bilder det har du jo lært haha skal ikke det. Er så redd for å bli avhenig av denne saken fra nå av at jeg ikke klarer å leve livet skulle jeg til å si. Har oppkjøring om 2 uker og vil helst ha glemt denne saken da.... Det første du da må gjøre er hvertfall å avslutte denne tråden, så går det seg nok til etterhvert Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 (endret) har ikke bildet selv... Men du har vel kuken og telefonen, så da er det jo ikke noe problem. Jeg bare tuller ikke send flere bilder det har du jo lært haha skal ikke det. Er så redd for å bli avhenig av denne saken fra nå av at jeg ikke klarer å leve livet skulle jeg til å si. Har oppkjøring om 2 uker og vil helst ha glemt denne saken da.... Du kan godt legge ved bilde av en sladdet kuk her, vi har sett verre (eller bedre?) Det er litt forskjell fra å sende en snap til en 14-åring. Edit; Som dere sikkert skjønner så har jeg skikkelig lyst til å se lårene til TS Endret 17. februar 2017 av 4 3 Lenke til kommentar
Gamerslayer123 Skrevet 17. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2017 Sender ikke bilde her nei... Avslutter denne tråden. håper det går over etterhvert. kan ikke ha denne saken på hodet hele tiden 1 Lenke til kommentar
Gamerslayer123 Skrevet 17. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2017 . Jeg har blokkert henne på snap. Tror hun blokkerte meg også, pluss at jeg sendte snappen på mandag. Håper hun ikke anmelder. Bare et siste ord fra meg. stenger klokka 7 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Tenker vi sier stopp her. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg